• Lottch3n

BIM JANUARI 2018

josgos skrev 2018-01-10 09:03:02 följande:

Godmorgon!!

Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!

<3

Men åh!!! Grattis!! :)<3

Visst hade du bim 12/1?? :)
  • Lottch3n

Och där kom testet från apotea. Nu vill jag bara ha morgon, haha. Hade lovat mig själv att invänta bim men det går inte. Imorgon är jag på bim-1.

• Lottch3n

Så himla ledsen och besviken... Tog ett test nu på morgonen och det verkar vara negativt det också :(

Det kan väl inte vara ?för tidigt? längre? Vet ju med dottern så plussade jag först på bim+1.. men det känns kört :(

• Lottch3n

Tog ett digitalt nu imorse. Visade ej gravid...

fasen är det helt kört för denna månaden nu då?? :(

• Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-12 09:07:58 följande:

När hade du bim?? Enligt min svägerska som är barnmorska ska du ta ett 1 vecka efter bim för att vara helt säker

Jag har bim idag. Hade ju så gärna velat veta nu innan vi åker utomlands (åker tidigt på tisdag). :/
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-12 09:19:09 följande:

Förstår jag verkligen men du har ingen mens i sikte?

Nix ingen mens i sikte alls. Igår fick jag även ökade flytningar och det brukar jag inte få innan mens :/ vet inte vad det är som spökar.

Mår precis som jag gjorde tidigt i förra graviditeten :/
  • Lottch3n

Bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte..

Jag har ett digitalt test kvar, tänkte ta det på måndag, vad tror ni?

• Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-13 08:04:54 följande:

Klart du ska <3

Hur har du det med flytningar? Har du molnvärk? Brösten?

Då ska jag hålla mig till måndag om mensen inte kommit.

Har extremt mycket och vattniga flytningar vilket jag inte brukar ha. Molvärk har jag till och från hela tiden. Brösten har växt känns det som plus att dom är ömma och tydliga blodådror.

Mår precis som förra graviditeten :/

Hur går det för dig? <3
  • Lottch3n

Bim +2 och fortfarande ingen mens i sikte..

Inatt vaknade jag av att jag mådde så illa och inte kunde somna om..

Nytt test imorgon och är det också negativt vill jag bara att mensen ska komma! Usch detta var jobbigare än jag trodde.. :(

• Lottch3n
    Liiiinda90 skrev 2018-01-14 15:21:29 följande:

Bim+2 för mig med ingen mens i sikte här heller. Vill ha plus på stickan eller så får mensrn gärna komma nu :)

Ja men eller hur! Imorgon tar jag mitt sista digitala om mensen inte kommit. Får vän se vad det visar. :/

Om det är negativt så får mensen gärna komma, även om vi ska utomlands ;)
  • Lottch3n

Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..

• Lottch3n

Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..

Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?

• Lottch3n

Där kom mensen! Bim+5.

Självklart ledsamt men också skönt! Nu hoppar jag in i februaritråden, men först lite semester!

Grattis alla som plussat och lycka till till er andra! <3

Svar på tråden BIM JANUARI 2018