BIM JANUARI 2018
Godmorgon!!
Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!
<3
Visst hade du bim 12/1?? :)
Godmorgon!!
Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!
<3
Och där kom testet från apotea. Nu vill jag bara ha morgon, haha. Hade lovat mig själv att invänta bim men det går inte. Imorgon är jag på bim-1.
Så himla ledsen och besviken... Tog ett test nu på morgonen och det verkar vara negativt det också :(
Det kan väl inte vara ?för tidigt? längre? Vet ju med dottern så plussade jag först på bim+1.. men det känns kört :(
Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Vågar man ta det imorgon på bim?
Tog ett digitalt nu imorse. Visade ej gravid...
fasen är det helt kört för denna månaden nu då?? :(
När hade du bim?? Enligt min svägerska som är barnmorska ska du ta ett 1 vecka efter bim för att vara helt säker
Förstår jag verkligen men du har ingen mens i sikte?
Bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte..
Jag har ett digitalt test kvar, tänkte ta det på måndag, vad tror ni?
Klart du ska <3
Hur har du det med flytningar? Har du molnvärk? Brösten?
Bim +2 och fortfarande ingen mens i sikte..
Inatt vaknade jag av att jag mådde så illa och inte kunde somna om..
Nytt test imorgon och är det också negativt vill jag bara att mensen ska komma! Usch detta var jobbigare än jag trodde.. :(
Bim+2 för mig med ingen mens i sikte här heller. Vill ha plus på stickan eller så får mensrn gärna komma nu :)
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..
Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..
Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?
Där kom mensen! Bim+5.
Självklart ledsamt men också skönt! Nu hoppar jag in i februaritråden, men först lite semester!
Grattis alla som plussat och lycka till till er andra! <3