BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej, hoppar in här! BF 2/9 dock är det mest troligt att d blir igångsättning denna gång men är med här ändå om det går bra
Jag hänger på här :) Plussade imorse! Häftigaste julklappen någonsin, även om jag misstänkte det redan för två veckor sedan. Känns trots det som att det inte är på riktigt... Vi väntar vårt andra barn, har en son som fyller 3 i april. BF 1/9 enligt min app.
Grattis till er alla :) Vad kul! Och hoppas alla hade en fin julafton. jag undrar när bi tönkt berätta för er familj och vänner? Sambon vill ju gärna skrika ut det redan ju medans jag är väldigt försiktig. Gick in i vecka 5 idag. Detta är vårt först barn sånder här är väldigt nytt för mig.
Vi berättade på julafton fast de är tidigt :) vi har försökt i 5 år o har en dotter på 2. 5 år genom ivf så kan ju säga att de blev en chock när + kom ;) gick oxå in i v 5 idag :)