BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej, hoppar in här! BF 2/9 dock är det mest troligt att d blir igångsättning denna gång men är med här ändå om det går bra
Hej, hoppar in här! BF 2/9 dock är det mest troligt att d blir igångsättning denna gång men är med här ändå om det går bra
Jag hänger på här :) Plussade imorse! Häftigaste julklappen någonsin, även om jag misstänkte det redan för två veckor sedan. Känns trots det som att det inte är på riktigt... Vi väntar vårt andra barn, har en son som fyller 3 i april. BF 1/9 enligt min app.
Jag hänger på här :) Plussade imorse! Häftigaste julklappen någonsin, även om jag misstänkte det redan för två veckor sedan. Känns trots det som att det inte är på riktigt... Vi väntar vårt andra barn, har en son som fyller 3 i april. BF 1/9 enligt min app.
Åh vilken julklapp :) Jag plussade igår och gav det som morgonklapp till min sambo som nu går runt och sjunger och småler för sig själv. Väldigt lyckat :) Det är vårt första barn :) Grattis till er och god jul!
Hoppar också in! Plussade imorse. Bf 2/9 enligt preglife. Har ett barn sen innan som fyller 1 om ett par veckor :)
Hejsan. Hoppar in här jag också. Efter 10 månaders försök plussade vi igår. Kunde inte hålla mig att vänta till idag när mensen var beräknad. Haft rätt så tydliga tecken på graviditet speciellt hela denna veckan. Vi väntar vårt första barn ? Beräknad bf 3 sep 2018.
Självklart :) Jag har BF 9/4 enligt mina beräkningar och Natural Cycle. Grattis till dig :) har du berättat för din partner?