Inlägg från: Annkarask |Visa alla inlägg
  • Annkarask

BF September 2018

Hej! Plusade med andra barnet idag. Enligt min beräkning bf 5/9. Jag är 33 år och bor i Sthlm.

• Annkarask

Jag kan starta en hemlig FB grupp. Skicka era mailadresser via privat meddelande till mig så lägger jag till er ???? Eller har ni någon redan så säg till ????

• Annkarask

Klicka på mitt namn så får ni upp skicka meddelande. Varför jag inte kan skriva ut namnet på gruppen är för att den är hemlig och därför inte sökbar. Jag måste ha eran mail som ni har kopplat till FB för att kunna bjuda in er. Om jag istället gör en grupp som sökbar kan fler hitta den men då kan även andra se att vi är medlemmar i gruppen. Om ni har svårt att skriva privat meddelande skriv här i tråden er mailadress så lägger jag till er :)

• Annkarask
    fhkb skrev 2017-12-30 11:10:24 följande:

Är det någon här inne som kan bjuda in mig till den hemliga fb-gruppen?

Kan du skicka mig din mailadress som du har kopplat till FB
  • Annkarask

Om det är någon mer som vi hänga med i FB gruppen så skriv er mailadress ( viktigt att det är samma som ni kopplat till ert FB konto) ni kan skriva den i ett privat meddelande till mig genom att klicka på mitt namn. (Funkar enbart på hemsidan familjeliv.se och inte via appen tror jag) Om ni inte får det att funka så skriv er mailadress i tråden.

FB gruppen är helt hemlig så går inte att söka på.

• Annkarask
    EmBran skrev 2018-01-06 08:14:50 följande:

Jag plussade oväntat 27.12 så jag hoppar in här i gruppen.

Har Bf 5.9 och detta blir vårt femte barn om det går vägen, har haft ett mf mellan två första barnen och ett ma mellan tvåan o trean..

Vill gärna gå med i fb-gruppen om nån bjuder in mig

emmasundstrom@hotmail.com

jag har skickat en inbjuda på din mail. Med vänlig hälsning, karolin
  • Annkarask
    mamiama skrev 2018-01-05 15:57:46 följande:

Finns det någon hemlig fb grupp? Hade varit så skönt att få skriva lite ?hemligheter? så att inga obehöriga ser ????

jag har skickat ett meddelande till dig. Behöver din mailadress :)
  • Annkarask
    EKTT17 skrev 2018-01-05 18:19:01 följande:

Hej!

Fick mig en liten chock under mellandagarna då testet visade positivt! Vi är dock glada och förväntansfulla.

Har en liten på snart 11 månader och jag är nog beräknad 5/9 om jag inte räknat helt fel! :)

Vad kul! Jag har en på 13 mån så nästan samma ålderskillnad då. Vill du vara med i vår hemliga FB grupp så skriv ett privat meddelande till mig med din mailadress :)
  • Annkarask
    Papillon93 skrev 2018-01-05 11:35:56 följande:

Jag vill också vara anonym ett tag till... har erfarenhet av att man kan få reda på graviditeter via fb på grund av att vänner får ?förslag? att gå med i gruppen de också. Jag fick förslag när min kompis va gravid, och det var sååå tidigt och lite småtråkigt att veta om.

Gruppen går inte att söka på. Därför jag behöver er mailadress för att kunna bjuda in. Ingen förutom vi som är med i gruppen ser den. Finns grupper som går att söka på så fler hittar den. Men inte vår ;)
  • Annkarask
    Papillon93 skrev 2018-01-05 13:06:33 följande:

JAHA! Jag har bara sett slutna grupper då. Haha! Men en hemlig grupp vore ju asnice! Är det någon här som skapat en så skriv ett meddelande till mig här på FL så kan jag skriva va jag heter på fb. :)

Fixat! Du har ett meddelande :)
Svar på tråden BF September 2018