Inlägg från: Shneckan |Visa alla inlägg
  • Shneckan

BF September 2018

Plussa imorse beräknad 7 september, stort grattis till er <3

• Shneckan
    Annkarask skrev 2017-12-27 20:33:51 följande:

Jag kan starta en hemlig FB grupp. Skicka era mailadresser via privat meddelande till mig så lägger jag till er ???? Eller har ni någon redan så säg till ????

Vet inte hur man skriver privat? Eller skriv gruppens namn?
  • Shneckan
    Annkarask skrev 2017-12-28 11:29:09 följande:

Klicka på mitt namn så får ni upp skicka meddelande. Varför jag inte kan skriva ut namnet på gruppen är för att den är hemlig och därför inte sökbar. Jag måste ha eran mail som ni har kopplat till FB för att kunna bjuda in er. Om jag istället gör en grupp som sökbar kan fler hitta den men då kan även andra se att vi är medlemmar i gruppen. Om ni har svårt att skriva privat meddelande skriv här i tråden er mailadress så lägger jag till er :)

Kunde inte skicka privat till dig
    Du fåe gärna lägga till mig chokladminpassiob@hotmail.com
  • Shneckan
    Cocosboll skrev 2017-12-29 13:22:36 följande:

[quote=78314967][quote-nick]Malin1809 skrev 2017-12-29 13:08:05 följande:[/quote-nick]Åhh stort Grattis!! :D Vi är några stycken men vi ska försöka få till en hemlig facebookgrupp så vi kan skriva där i stället :) Det var en utav tjejerna man skulle skicka sin mejladress till som man använder på facebook och så bjuder hon in oss. någon som vet hur det går med den?

Vår lilla knorr är beräknad till den 3 september :)[/

Kom ni till gruppen, vi är 9 medlemmar ännu :) den är helt hemlig!

Är gruppen skapad? Kan ingen av er bjuda in mig? :)
  • Shneckan
    Cocosboll skrev 2017-12-29 11:36:23 följande:

5/9 cocosboll 29 år Småland 1 barnet

10/9 Evianna 33 år Göteborg 3e barnet

7/9 Shneckan 28 år Lund 1:a barnet
  • Shneckan
    Annkarask skrev 2017-12-27 20:33:51 följande:

Jag kan starta en hemlig FB grupp. Skicka era mailadresser via privat meddelande till mig så lägger jag till er ???? Eller har ni någon redan så säg till ????

Kan inte klicka på ditt namn av en konstig anledning. Vill du lägga till mej i gruppen på fb?
  • Shneckan

Vad är skillnad på inskrivning och samtal med barnmorska? Gäller det överallt? Jag har inskrivning 17/1 men ingen har sagt något om samtal ????

• Shneckan

Beklagar verkligen!! Jätte tråkigt. Vad jobbar ni andra med? Själv jobbar jag autistiska barn vissa är utåtagerande och idag fick min ena elev utbrott o börja slåss.. Jag bröt ihop fullständigt, höll på i ca 5-10 sen kunde jag gå ifrån situationen o lugna ner mig.. är så rädd fick missfall i nov på jobbet o nu är de enda som finns i mitt huvud. Vissa dagar är barnen lugna sen finns de dagar då de går på en.. är inte så långt gången vecka 7 vet inte om jah ska sägs till chefen eller inte

• Shneckan
    Tokmamma skrev 2018-03-24 21:47:38 följande:

Imorse träffade jag min läkare pga risker i mitt arbete.

Jag arbetar på en särskola med utåtagerande elever.

Min chef står bakom mig och har föreslagit graviditetspenning för flera veckor sedan men jag har inte velat/tvekat. Nu fick jag hårda bud. Fram till vecka 20 får jag arbeta men inte mer. Det känns skönt att någon annan har bestämt åt mig.

Läkaren tyckte att detta är inget vi chansar med och om fk inte beviljar detta sjukskriver hon mig.

Behövde bara ventilera mig lite.

Hej, jag jobbar också på en särskola med utåtagerande elever. Jag vill söka gravpenning men min chef tycker att det kommer vara lugnt på sommaren osv.. är lite inne på att göra som du, har du själv tagit kontakt med läkaren och berättat? Ska sitta med mi chef nu i veckan och så ska jag se vad hon säger. Men jag har sagt att jag vill få 60 dagar innan men redan nu känner mig utsatt i mitt arbete. Senast förra veckan var det en elev som skallade mot min mage. Jag vet att det inte är
    Något farligt nu men man bli ju rädd och ledsen för man vet inte hur man ska regera
  • Shneckan
    Elina22 skrev 2018-04-16 10:55:48 följande:
    Har samma problem här. Velar mellan Bugaboo Donkey (pga att funkar som syskonvagn om man skulle få tätt inpå) eller Emmaljunga nxt90 som är en urdålig syskonvagn men såå fin och bra kvalité. Hmmm :)
    Vi tänkte skaffa syskon rätt så snabbt efter så vi införskaffa oss en bugaboo donkey så fin ????
Svar på tråden BF September 2018