Inlägg från: Elinmedlängtanombarn |Visa alla inlägg
  • Elinmedlängtanombarn

Menopur

Hej!
    Jag och min man håller precis på med  IVF på Carl von linne i Upsala-sthlm, de har julstängt just nu och jag ha lite smått panik. Jag har PCOS, började hela karusellen med provera i 10dagar för att få mensen,mensen har kommit men betydligt tidigare än beräknat...... och läkaren sa att jag absolut INTE fick börja med menopur innan den 29/12 (pga att de har stängt) men när jag nu börjar med menopu i morgon så är det inte på mensdag 1 utan på mensdag 6, är allt förstört nu?

En fråga till.... fick nässprayen "Synarela" visst ska jag ta den isamband med insättning av äggen?

Tack!
    Elin

• Svar på tråden Menopur
  • Elinmedlängtanombarn

Jag har fått O sprutor som jag ska ta för att förhindra ?spontan äl/förtidig äl?

Ja... så trist det det blev.

Jo de förklarade allt osv men inte vad som skulle hända om jag fick mensen tidigare än 29-12, de sa bara att jag absolut inte fick börja mes menopur innan den 29/12. O med nässprayen-jag minns inte riktigt o det att inget På anteckningarna jag fick....

• Elinmedlängtanombarn

Å då hoppas jag att det är samma för mig-min make minns det som att jag ska ta den efter nästa besök, hoppas!

Vem går su hospice Linne? Nöjda? Vi har Dr Holte

• Elinmedlängtanombarn

Jag ska försöka få tag i dem och se om de svarar.  Vi har gjort IVF förut men haft ett ganska långt uppehåll av olika orsaker,då också på Linne och samma dr,så jag tror att både dr och vi trodde att allt var glasklart....

Svar på tråden Menopur