Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Jag har ÄL ungefär 13/1 och BIM 27/1
Hänger gärna på här oxå :) Borde ha ÄL runt 13 jan och BIM 25 jan. 8e försöket (men bara de senaste månaderna som vi försökt aktivt med äl-test, tempa mm) att få ett syskon till våra barn :)
Jag hänger med! Önskar ett syskon till min pojk. Väntar i detta nu på att få hem test så jag kan testa nästa vecka. Tog ett i torsdags på BIM men det var negativt. Hade dock druckit en stor kopp te innan. Inte bra! Men som sagt nu väntar jag. Igen mens än och jag känner igen tecknen från förra graviditeten (molande värk i rygg och mage).
Ja jag har bara tempat en cykel nu och är så fashinerad av hur kroppen fungerar!
Vi har 8 barn. Äldsta är 21 och yngsta 1 1/2 så stor spridning på åldrarna :)
Hej på er! Har två barn 3 och 5 år och vill ha ett tredje...försökt flera månader nu utan resultat :( har precis fått min mens idag så bara å försöka nästa månad igen....har provat med ägglossningstest så vet att vi försökt på rätt tillfälle...någon mer som använt såna?
Vad roligt att få följas åt, nu får vi peppa varandra och se till 18 blir ännu ett lyckoår <3
Hej! Jag hänger gärna med här :)
Har en dotter som blir 1,5 år nu i januari, och vi vill så gärna ha ett syskon, gärna under 2018.
Blev gravid förra månaden, tog ett test tidigt på morgonen den 15/12, bara några timmar senare började jag blöda lite på jobbet. Inga större mängder eller klumpar och heller ingen större smärta. Måndagen den 18/12 tog jag ett nytt test som visade "ej gravid".. var väldigt ledsen ett par dagar..
Har denna månaden inte fått positivt utslag på äl-test men kände av äl den 28/12. Samma sak hände när vi blev gravida med dottern, inga positiva test men kände av äl och gravida blev vi :) så nu håller vi tummarna för att det tog sig :)
Men vad fin du är <3
Har bara kört med äl-tester men denna månaden har jag inte fått nått utslag :/ men kände av den kraftigt. :/ så jag vet inte riktigt :/
Hur går det för dig? <3
Då ligger vi typ lika...mens här också:( med dom andra barnen gick det mkt fortare, första barner på kanske 4e försöket och andra barnet på i princip första, därför är jag lite orolig att Det går så trögt nu ???? Hur gick det med dina tidigare?