Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Jag har ÄL ungefär 13/1 och BIM 27/1
Jag hänger med! Önskar ett syskon till min pojk. Väntar i detta nu på att få hem test så jag kan testa nästa vecka. Tog ett i torsdags på BIM men det var negativt. Hade dock druckit en stor kopp te innan. Inte bra! Men som sagt nu väntar jag. Igen mens än och jag känner igen tecknen från förra graviditeten (molande värk i rygg och mage).
Hänger gärna på här oxå :) Borde ha ÄL runt 13 jan och BIM 25 jan. 8e försöket (men bara de senaste månaderna som vi försökt aktivt med äl-test, tempa mm) att få ett syskon till våra barn :)
Hänger gärna på här oxå :) Borde ha ÄL runt 13 jan och BIM 25 jan. 8e försöket (men bara de senaste månaderna som vi försökt aktivt med äl-test, tempa mm) att få ett syskon till våra barn :)
Jag hänger med! Önskar ett syskon till min pojk. Väntar i detta nu på att få hem test så jag kan testa nästa vecka. Tog ett i torsdags på BIM men det var negativt. Hade dock druckit en stor kopp te innan. Inte bra! Men som sagt nu väntar jag. Igen mens än och jag känner igen tecknen från förra graviditeten (molande värk i rygg och mage).
Samma här, är inte 9 månader aktivt utan sedan i september ungefär som vi verkligen har försökt. Innan var det mest jag som ville holla koll min man reser mycket så förra månaden missade vi ÄL med en resa.., Är ny på att tempa, jätte häftigt att kunna följa kroppen med sin temperatur! Hur många barn har ni?
Ja jag har bara tempat en cykel nu och är så fashinerad av hur kroppen fungerar!
Vi har 8 barn. Äldsta är 21 och yngsta 1 1/2 så stor spridning på åldrarna :)
Wow vad häftigt, grattis vilken lycka att få 8 barn!! <3 är det 9an ni försöker för nu?
Samma här men måste köpa en bättre termometer, snålade och köpte en från babyplan, kändes onödigt att börja prenumerera på NC om vi lyckas inom snar framtid men den jag köpte från babyplan är så skruttig kanske får bli NC ändå. Vilken app för tempen använder du?
Hej! Är gärna med här jag med! Vi försöker få ett syskon till vår två killar. Idag verkade det som att jag plussade! Hoppas det håller i sig!!
Hej! Josefin heter jag och har en dotter på 2,5 år. I juni i år började vi försöka få ett syskon och i oktober blev jag gravid. Tyvärr konstaterades ett MA den 3/12 och den 15/12 blev jag skrapad. Nu väntar jag på att äl ska komma igång igen!