Charlizee skrev 2017-12-30 23:50:15 följande:
Vi har också två barn i samma ålder och min mens kom idag... hur lång tid tog det med era andra barn?
Då ligger vi typ lika...mens här också:( med dom andra barnen gick det mkt fortare, första barner på kanske 4e försöket och andra barnet på i princip första, därför är jag lite orolig att Det går så trögt nu ???? Hur gick det med dina tidigare?
Charlizee skrev 2017-12-31 22:44:12 följande:
Vad lustigt, samma här!! Första tog 4-5 månader och vår tvåa på första... och nu ingenting! Var hos gyn i höstas pga annat och bad läkaren dubbelkolla så allt var okej och det såg jätte bra ut enligt dom...men varför händer ingenting då? 2018 kommer bli vårt år på ett eller annat sätt det är jag säker på <3
Ja jag undrar samma sak? Varför det inte händer nåt...men antar att det beror på att man kanske stressar och vill det för mkt kanske? Detr är först senaste året jag har känt att jag orkar och vill ha ett tredje barn och typ räknat med att det ska gå direkt...å nu när de inte gör det så blir det mer en "stress" och man känner att man bara blir äldre och äldre och att barnen med blir de...