Vi som önskar ett syskon 2018
BIM +3 idag men ingen mens än. Testade mig senast på BIM -2 med testa tidigt test men det var så blankt det kan bli, bara ett tydligt kontrollstreck som hånskrattade åt mig....
Med sonen plussade jag på BIM-2 Så jag tänker att jag omöjligt kan vara gravid nu. Men samtidigt är det ju en annan del av en där hoppet väcks och man tänker att jag kanske hade ÄL senare än jag brukar (testade inte denna cykeln) osv. Borde jag testa igen eller är det bättre att bara vänta på mensen? Vill ju inte bli besviken igen...
Just nu känner jag mig ganska lugn, förväntar mig ingenting kommande månader. Såklart vill jag mer än något annat plussa men tror alla negativa test gjort så jag nästan inte tror jag kan plussa igen.
Båda mina barn sedan innan blev till lite av en slump känns det som och jag hade aldrig den här kämpigheten med att gå och hoppas och bli besviken.. Första barnet hade jag problem med ÄL och hade ingen ÄL alls på ett år trots medicinering och sen hade jag plötsligt EN spontan ÄL och då blev jag gravid. Med andra hade jag inte ens fått någon mens efter första.. Hade då när vi började försöka för trean inställnignen att vi nog ändå var superfertila ihop när vi väl prickade ÄL, men nu har jag plötsligt regelbundna cykler och vet att jag åtminstone prickat ÄL de senaste månaderna då jag testat, men har ändå inte blivit gravid än.. Känner också att alla negativa gravtest gjort att jag nog tror att jag inte kan plussa igen.. Men det kommer så klart gå till slut..!