Vi som önskar ett syskon 2018
Hej allihopa, hänger på här, vi har precis börjat försöka skaffa barn nr 3, är 39 år, någon mer " äldre " mamma?
Hej allihopa, hänger på här, vi har precis börjat försöka skaffa barn nr 3, är 39 år, någon mer " äldre " mamma?
Tycker definitivt det ser ut som 2 streck!
Menar du mitt test?
Yes. Blir 39 i år och detta är första försöket för syskon till 2-åringen :)
Åh hoppas du har rätt!!!
Vi försöker också på en trea, vet inte om 32 är ?äldre? men jag är det iallafall
Absolut! Så roligt att ha er att prata med om detta. Har legat lite lågt med att berätta om syskonplanerna för släkt och vänner. Fast det är ju inte helt ovanligt med 2-3 år mellan barnen så skulle jag bli gravid är det nog ingen som blir jätteöverraskad ;)
Är det någon av er som testar m rosenrot mm?
Jag började med rosenrot efter mitt MA i december. Blir tredje försöket nu efter missfallet att försöka få ett syskon till min dotter på 2,5 år. När jag blev gravid med henne åt jag inte rosenrot och inte sist heller när det slutade med missfall.
Hej tjejer, har småvärk i magen och känner mig uppblåst , undrar om det kan vara äl på g, dock ger inte äl test ngt utslag och jag har oregelbunden mens så svårt att veta när det kommer att ske. Enligt flo-appen är troligaste äl 26:e. Någon av er som varit m om att äl-test inte ger utslag men ändå får ägglossning? För att kunna pricka en äl så har jag och sambon sex varje dag.