Vi som önskar ett syskon 2018
Ny i tråden ????
Trodde verkligen att jag skulle plussa efter helgen men så kom mensen inatt ???? blir så ledsen och besviken.
Ny i tråden ????
Trodde verkligen att jag skulle plussa efter helgen men så kom mensen inatt ???? blir så ledsen och besviken.
Vi försöker också på en trea, vet inte om 32 är ?äldre? men jag är det iallafall
Blir så trött på mig själv och all tankeverksamhet som jag lägger ner på detta. Tiden mellan äl och bim är ju fruktansvärd. Analyserar allt och tänker i princip inte på annat. Förhoppningarna är stora och jag vet att risken för besvikelse är enorm. *suck*
Smörjer med progesterall den här cykeln så då blir förhoppningarna ännu större... Hoppas denna vecka går fort så man får komma in i den "normala" tankeverksamheten
????
Bim -4. Fick "till det" på ÄL-3 och självaste ÄL-dagen. Eller ja... dagen efter LH-stegring på ägglossningstestet. Finns hopp alltså så jag hoppas och drömmer och önskar.. Typ konstant. Kan knappt tänka på annat.
Vill ta grav-test men har bestämt mig för att vänta på BIM. Dvs 26/2... Fast samtidigt är jag så inställd på att det inte tagit den här gången heller ????
Fick precis detta!! Åh herregud!!!!!! Mina svaga streck var något!
Svagt ljusrosa flytning imorse. Nästa försök då... bim i april.
Kan ha inbillat mig att det var svagt ljusröda för efteråt har det inte kommit något alls... vet inte vad jag ska tro men förbereder mig inför mens åtminstone. Bim idag eller imorgon. Bröstvårtor ömma som f*n.
Jaaaa!!!!! <33
Håller alla tummar att det är friskt och stannar kvar. Är så efterlängtat.