Inlägg från: Milian03 |Visa alla inlägg
  • Milian03

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!

Här är syskonverkstaden igång.

Försök två nu i mars :)

Hoppas det tar sig denna gången :)

• Milian03
    Frallanz skrev 2018-03-08 12:30:06 följande:

Bim idag! Mensvärk frn helvete och testade detta precis.

Vågar jag säga att sonen får ett syskon i november?!

Det tror jag du vågar! Grattis! :D
  • Milian03
    Frallanz skrev 2018-03-08 15:07:21 följande:

Tack alla! Det förklarar ju all mensvärk jag haft och den enorma tröttheten åter igen ;) vågar inte tro det än, var mycket mörkare streck när jag plussade med sonen på bim. Men där är iaf ett streck som går att se väl ned ögat :)

Ta ett digitalt så får du det svart på vitt :D
  • Milian03
    Mickaela_med_ck skrev 2018-03-08 17:54:48 följande:

Tog ett för ca 20 minuter sen som visade negativt. Får bli gyn och kolla vad det är för fel istället..

Har du oregelbunden mens så kanske det är den som är på gång nu. Ibland börjar det med bruna flytningar.
  • Milian03
    LOTTA78T skrev 2018-03-09 06:36:08 följande:

Jag är rätt torr den här gången, är 99% säker att jag är gravid, mår illa, har skitont i brösten och det drar, molar och bränner i livmodern, kände exakt så här m de andra 2 m minus illamående så här tidigt , men vet att jag med de andra två så hade jag jättemkt flytningar.

Hade samma förra månaden. Var tyvärr inte gravid. Var skengravid.
  • Milian03
    TouchOfRed skrev 2018-03-10 07:26:31 följande:

Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D

Grattis!

Vilka äl-tester har du använt?
  • Milian03
    TouchOfRed skrev 2018-03-11 22:50:48 följande:

Tack!

Använde clearblue digital. Brukar hitta min ÄL med dem men inte denna gång. Men det gick ju ändå tydligen :)

Härligt :D
  • Milian03

Tror vi missar äl denna månaden.

Mannen kommer inte hem förrän imorgon kväll

Idag har jag stark äl-värk och äl-flytningar med lite blodstrimmor i. Blodstrimman kom kl 16.00 idag.

När man har såna trådiga flytningar och lite blod och samtidigt ont, då släpper väl ägget? Har haft molande värk i några dagar men idag gör det verkligen ont i höger äggstock.

Så 16.00 imorgon borde det vara kört då ägget lever ca 24 timmar. Och mannen är hemma vid 22 imorgon :'( Jag är förtvivlad och stressad nu. Senast vi låg var i måndags. 5 dagar innan äl :( känns hopplöst denna månaden :(

• Milian03

Har haft starka äl-tester typ hela veckan. Men inte helt positiva. Men tycker mig ha känt av äl starkt denna helgen. Med smärta, äl-flytningar och en blodstrimma igår. Efter det var allt över. Idag inga äl-flytningar och ingen smärta. Och eftersom mannen inte kommer hem förrän 22 ikväll så ville jag testa med tester idag även om jag trodde det var kört. Och se vad jag fick!!! Ska jag lita på det jag känt i kroppen, att det var äl och att testerna har fel. Eller ska jag lita på testerna att nu inom 48 h har jag äl? Kanske är det jag känt så starkt bara kroppens "förberedelse" inför kommande äl? Undrar dock över den där blodstrimman i äl-flytningen igår då? :S

Vad tror ni?

• Milian03
    Elinmariajosefin skrev 2018-03-18 16:59:06 följande:

Jag hade definitivt litat på clearblues test! Bara att köra på ikväll när mannen kommer hem och hoppas på det bästa! Jag har äl om ca en vecka och då är det sista chansen att få ett syskon 2018, blir en bebis lagom till jul om det skulle ta sig den här gången :)

Det gjorde vi :D

Har glad gubbe idag med så blir att köra på ikväll med :)
  • Milian03

Help!

Äl+5, stark molvärk och nästintill positiva äl-tester!

Negativt på gravtest.

Hade ju äl i måndags...Eller släppte aldrig ägget så kroppen nu försöker igen?

Fattar inget...

• Milian03

Äl+11. BIM-3.

Negativt på testa tidigt.

Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.

"Inte gravid" på digitalt.

Menskänningar som fan.

Blev nog inget denna månaden heller :(

Vi som prickade äl så fint.

Blir att testa rosenrot nästa cykel.

• Milian03

Blev inget syskon 2018. Mensen kom idag på äl+12. Nu satsar vi på syskon 2019.

• Milian03
    Eloons skrev 2018-04-02 21:57:12 följande:

Ingen graviditet och trötthet till max ledde till att jag bestämde mig för att gå till läkaren för att ta lite blodprover för att se hur det står till. Har tydligen hypotyreos så denna resa mot syskon får vi se hur det går...

Vad är hypertyreos?
  • Milian03
    Lucille skrev 2018-04-09 11:44:35 följande:

Ägglossning i helgen. Håller tummarna!!

Jag med! Heja oss!

Blir tredje försöket för oss. Vilket är ni på?
  • Milian03

Då var äl över för denna gången. Bim runt 27 april och detta är vårt tredje försök.

Har ätit borago och rosenrot denna cykeln så hoppas det hjälpt till.

Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018