Inlägg från: Tumvante |Visa alla inlägg
  • Tumvante

Vi som önskar ett syskon 2018

Charlizee skrev 2018-02-03 12:31:34 följande:

Jo men precis, det är min tröst i det hela<3 Men man är ju lite otålig och vill ha det där plusset helst igår, haha!!

Tycker jag sett dig förr i planerar barn-trådar... och själv är man ju även här... igen igen, efter att ha varit med i BIM-trådar för februari-17 och en hel drös sedan dess... tyvärr.

Önskar ett syskon till dottern född -15. 5 misslyckade graviditeter bakom mig - alla inom loppet av 2017...

Lycka till nu!

Nu får det vara våran tur!
  • Tumvante
    Charlizee skrev 2018-02-05 07:12:50 följande:

Ja känner igen dig också <3 vi har försökt till och från sedan förra året... har haft dippar när jag känt jag lägger ned bebisverkstaden men sedan har man bara kört på ändå, önskan om ett syskon är väl större.

Just nu känner jag mig ganska lugn, förväntar mig ingenting kommande månader. Såklart vill jag mer än något annat plussa men tror alla negativa test gjort så jag nästan inte tror jag kan plussa igen.

Tråkigt att höra du haft så många missfall, du får ta med dig att du och din kille kan bli gravida igen tillsammans. Du ska se att det där fröt snart kommer vilja stanna

Stor stor kram!!

Precis, det där med att det är bra att slappna av och ta det som det kommer funkar inte för mig. Jag längtar så, och sitter nu i båten där jag hoppas att det tog sig förra helgen, känner av något i kroppen, men det kan lika gärna vara önsketänkande.

Skickar god energi och hoppas ni får ett stabilt plus mycket snart<3
  • Tumvante
    Lottch3n skrev 2018-02-10 06:34:45 följande:

Tack så mycket! :) Det var positivt :) Tog ett digitalt idag :)

Igår när bilden tog var jag på bim-3 :):)

Stort Grattis! Och Grattis till 7 år!
  • Tumvante
    Charlizee skrev 2018-02-14 07:17:51 följande:

Positivt ÄL test i söndags och NC sätter ut ÄL på lördagen?!? Vi myste lördag, söndag och måndag så hoppas det räcker oavsett... blir bara väldigt förvirrad hur NC kan sätta ut ÄL dagen innan positivt test?

Låter definitivt som ni gjort det ni kan. Vi träffade inte rätt dag själv pga resa, men jag plussade i morse
  • Tumvante
    småsyskon2018 skrev 2018-02-14 09:09:24 följande:

Åh! Stort grattis!!! :)

Tack. Dock är mina odds inte bra, med min historik...
  • Tumvante
    Charlizee skrev 2018-02-14 18:41:52 följande:

Men vad är det jag läser!?! GRATTIS fina du!!! Vilken ÄL+dag är du på?

ÄL+10 :) tack så mycket :) håller tummarna för dig nu också!
  • Tumvante
    Entriss skrev 2018-02-14 21:53:28 följande:

Stort grattis Tumvante!! 

Åh, vet att det är lättare sagt än gjort men försök att inte oroa dig för det du inte kan påverka. 

Majoriteten av alla graviditeter går ju ändå vägen efter att dem blivit bekräftade :) 

Kram och lycka till!

Tack. Tyvärr är jag en av de tack o lov få där chanserna ligger på 20-40% att lyckas. Detta är min sjunde graviditet. Min första graviditet resulterade i en dotter, de nästa 5 miste jag... och nu är jag här igen...

Behöver all lycka och tur jag kan få.
  • Tumvante
    joannaq skrev 2018-02-15 08:50:37 följande:

Ta det bara lugnt nu och njut

Efter så många missfall borde du får bli sjukskriven i början av graviditeten?

All lycka till dig nu

Tack du :) jag har nytt jobb, så jag känner inte riktigt att jag vill prata om sånt ännu ;)

Tror dock jag ?sjukar? mig från jobbfest nästa fredag. Misstänker ju att där på trerättersmenyn kommer vara mat jag inte kan äta... skulle ju kunna försöka ringa anonymt till arrangören och fråga vad som är på menyn...

Jag måste komma förbi min prövotid på jobbet känner jag lite.
  • Tumvante
    Maline91 skrev 2018-02-15 06:50:15 följande:

Stort lycka till!

Tack :) och lycka till i helgen :)
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018