Inlägg från: Baraentilligen |Visa alla inlägg
  • Baraentilligen

Vi som önskar ett syskon 2018

Äl+8 och eventuell nid-blödning! Iiiih!!! :D Hur ska jag kunna vänta två veckor med att testa, som jag hade tänkt från början... Har lite kramp också. Brukar varken ha det ellerhär blödning innan äl+10/12 någonting. Dessutom var det bara en liten blodstrimma och sen inget mer. Verkar inte vara mens på gång en vecka för tidigt åtminstone. Åååh vad jobbigt med denna väntan! Nu kommer jag inte kunna tänka på någonting annat de kommande dagarna!

• Baraentilligen
    Charlizee skrev 2018-01-26 23:10:47 följande:

Spottings och negativt idag på BIM-1, magkänslan hade tyvärr rätt... får hoppas på en turmånad i februari! Håller mina tummar för er andra <3

Så synd :( Själv är jag inne på dag 4 med spottings, äl+11. Vette fan va kroppen håller på med men magkänslan säger mens i sikte. Den skulle få dra igång på riktigt nu så jag får börja på ny cykel! Annars hinner jag inte med i bim februari när min cykel är så lång...
  • Baraentilligen

Den här cykeln är jag förvånansvärt lugn! Håller inte koll på cykeldag eller ägglossningssymtom alls (ännu, men är nog mindre än två veckor sen mensen kom) och håller inte heller reda på exakt datum för bim. Så skönt! Skippade att tempa denna månad för vi har ändå ett så aktivt sexliv att det inte ändrar chanserna. Ingenting jag gör eller tänker kommer att ändra utkomsten av detta försök. Om jag blir gravid lär jag märka det sen när mensen är sen. Det jag önskar nu är att jag kan hållas såhär lugn de resterande ca tre veckorna! Håller tummarna för er :)

• Baraentilligen
    Tiiffany skrev 2018-02-09 12:41:07 följande:

Idag på BIM-4 så plussade jag!

Önskar er andra stort lycka till

Grattis!! :)
  • Baraentilligen
    Lottch3n skrev 2018-02-10 06:33:39 följande:

Det var ett plus :):) Åh vi firar 7år tillsammans idag plus att vår dotter blir 19månader. Vilken present att ge sambon när han vaknar :)

Grattis!! :)
  • Baraentilligen
    Charlizee skrev 2018-02-11 23:01:43 följande:

Positivt ÄL trst idag, myste igår och idag pch ska försöka imorgon också... hoppas hoppas!! Någon mer med ÄL i dagarna? <3

Tempar inte denna månad så har inget som bekräftar äl direkt men har haft äl flytningar nu i dagarna så tror att äl borde ske denna vecka eller så har det varit redan. Bröstvårtorna borde börja ömma snart isåfall för det gör de alltid efter äl ;) Är lite sugen på att tempa imorgon bara för att kolla om jag haft äl, men har bestämt mig för att inte göra det denna månad. Börjar dock bli lite mer besatt nu igen när äl tiden är här... Men ska försöka att ta allt som det kommer bara och sen testa i början av mars om ingen mens dyker upp. När äl infaller och när mensen kommer varierar varje månad, men brukar inte kasta med mer än 5 dagar åtminstone.
  • Baraentilligen
    Tumvante skrev 2018-02-14 07:37:02 följande:

Låter definitivt som ni gjort det ni kan. Vi träffade inte rätt dag själv pga resa, men jag plussade i morse

Grattis!
  • Baraentilligen

Nå nu har ägglossningen passerat :) Äl+1 eller 2 idag, tempade inte igår eftersom jag drack vin i förrgår och det alltid gör temperaturen knasig. Men idag var temperaturen på sin normala efter äl nivå. Har alltid 36.3 innan äl och 36.7 efter så det är lätt att veta. Cykeldag 22 eller 23 här nu och bim nångång i början av mars, men borde få spottings några dagar innan om det inte tog sig.

• Baraentilligen
    Entriss skrev 2018-02-21 07:59:18 följande:

Ja!! Imorse satte NC ut min ägglossning på CD 17 som alltså var i lördags. Precis som magkänslan sa ! 

Vi fick till det i tisdags, torsdags, lördags och måndags så det borde finnas god chans att pricka rätt  

Tjoho!! Så taggad, är redan på ÄL+4 så nästan som att bli "bjussad" på första dagarna

Meej, har du fått din ÄL placerad än? 

Maline91 vilken dag hade du ÄL? 

Vad blir BIM för er? 

Hade äl antingen på fredag eller lördag så vi är på samma dag :) Visste inte säkert att älja skett före idag så de första dagarna gick snabbt här :) BIM 1.3
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018