Inlägg från: Lottch3n |Visa alla inlägg
  • Lottch3n

Vi som önskar ett syskon 2018

Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..

• Lottch3n

Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..

Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?

• Lottch3n

Då var mensen över för denna gången. Har beräknat äl till 30-31/1 och bim 14/2.

Vet inte om man skall skippa äl-test denna gången? Beror på om de test jag beställde för längesedan kommit eller ej ;)

• Lottch3n
    Entriss skrev 2018-01-21 18:12:43 följande:

Härligt! Då kan ni ju börja på ny kula nu :) 

Jag kör bara temp, känner av ägglossningen så sjukt tydligt så finns ingen anledning att testa.

Och idag fick jag ÄNTLIGEN bekräftat att ägglossning har skett enl NC-appen (19 jan)  Är så orimligt glad för det! Just idag är det en månad sen jag började blöda vid mitt missfall så cirkeln känns sluten. 

Känns redan som att jag är/ kommer bli gravid och är sjukt optimistiskt, vilket är så konstigt. Har alltså inga symptom utan en magkänsla bara. Märkligt som sagt!

Nåja, BIM borde bli 14 dagar efter ägglossning, eller tänker jag fel då? Har skrivit upp 2/2 i kalender iaf 

Ja det kändes faktiskt helt okej att mensen kom och jag/vi är mer än taggade på att börja på ny kula ;)

Åh vad härligt att du fick det bekräftat nu! :D Håller tummarna stenhårt för dig! :) Ja men precis, 16-14 dagar innan nästa mens brukar man ju säga är medel, så 2-4/2? :)

Ja jag känner också av ägglossningen väldigt tydligt, så har inte testen jag beställt kommit så kör vi utan :)
  • Lottch3n
    Entriss skrev 2018-01-21 23:23:30 följande:

Puh, kanske ska försöka hålla mig till 4e då, bara för att slippa ev besvikelser? Det är ju lätt att säga såhär två veckor innan;P

Hoppas ni har en härlig semester! Vart är ni? Borta en vecka eller mer? :) har ju resa till Cypern i april som jag längtar galet efter!

Jag vet precis vad du menar. Jag säger alltid att jag inte ska testa innan bim, men faller alltid dit ändå ;)

Det har varit underbart! Vill verkligen inte åka hem imorgon :( Vi har varit på Teneriffa en vecka :)! Planerar redan nästa resa ;)

Åh Cypern! Där var vi för 2,5 år sedan :) Vart på Cypern ska ni? :)
  • Lottch3n
    Charlizee skrev 2018-01-22 07:10:18 följande:

Nya tag vännen!! Tror du kommer få ett fint plus lagom till alla <3 dag!

Tack fina du! <3 Håller tummarna för dig också!

Hur ligger du till nu? <3
  • Lottch3n
    Charlizee skrev 2018-01-22 20:22:34 följande:

ÄL+7 idag... tycker mig mest ha pms symptom. Nästa ÄL har vi runt alla hjärtans dag och vår 9-årsdag så hoppas det bringar lite tur

Åh spännande. Håller tummarna för att det inte är pms symtom utan symtom på en graviditet :)

Jag har sån konstig värk till höger i nedre delen av magen, precis som vid äl, men hade sista mensdagen i fredags. Vad är detta? :/
  • Lottch3n

Var tvungen att ta ett äl-test förut, eftersom jag känner som jag gör. Lite skumt att få ett sånt utslag på cd8, har aldrig fått det innan :/

• Lottch3n
    Liten 2018 skrev 2018-01-24 13:38:52 följande:

Testa närmare BIM med ett testa tidigt grav test. Känns lurigt å testa med ÄL stickor mittemellan perioderna..... Hoppas du får positivt svar sen

Nej asså jag tror inte jag är gravid utan jag är mer fundersam på om äl kommer tidigare än vad jag trott.. hade beräknat äl till 30-31/1, på cd 14-15.. aldrig fått sånt här utslag så tidigt på äl-test.
  • Lottch3n
    Liten 2018 skrev 2018-01-24 13:35:17 följande:

Behöver hjälp :)

Min ÄL sticka markerad snabbt å starkt idag. Är det ÄL nu? Har haft stegring hela tiden och ÄL trodde jag var 22 januari :p

Vad tror ni?

Jag skulle tolka det som ÄL :)
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018