Inlägg från: Maline91 |Visa alla inlägg
  • Maline91

Vi som önskar ett syskon 2018

Jajamen en glad gubbe idag så ikväll och i morgon blir det rajraj. Så håll tummarna. ;)

• Maline91
    Charlizee skrev 2018-02-19 06:51:05 följande:

Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare

Håller tummarna för er!!
  • Maline91

Sådär ja nu har ÄL vart och har legat på positiva dagen och dagen efter. Jag hoppas verkligen så mycket på att det får. Dags att vänta exakt elva dagar som jag alltid har emellan.

• Maline91
    Entriss skrev 2018-02-20 09:56:52 följande:

Ägglossning passerad och det ska väl va själva tusan om det inte lyckas denna gången heller. 

Vi har legat varannan dag  (så mycket som lusten orkat) och jag vet sen innan att jag är en fertil jäkel så nu borde det gå vägen!

Mvh inget tålamod

Lycka till. Då är vi två som väntar på plus. Eller mens. Kul att följas åt i vilket fall! Vet du vilken dag du hade ÄL på?
  • Maline91
    Strawberrybrud skrev 2018-02-20 18:28:58 följande:

Tre!!! :D

Jag hade sex antingen 2 dagar innan eller 3 dagar innan beroende på när äl skedde, enligt NC skedde den på CD 29 och enligt FF CD28, jag tror mer på ff då det stämmer överens med temp höjningen :) så isf hade ja äl i onsdags! När hade ni äl o när ska ni testa??

Vad roligt!! Jag hade ägglossning i lördags! Jag får oftast mens exakt 10-11 dagar efter ÄL så tänker hålla mig tills dess , om den inte dyker upp av sig själv då. Hoppas inte!!!
  • Maline91
    Entriss skrev 2018-02-20 20:59:58 följande:

Hehe, ja, vi får se vilket av det som kommer först, plusset eller mensen;) 

Jag  är inte helt säker på ÄL, fick fullt utslag på stickan i lördags, men redan i söndags steg tempen för att sen sjunka igen på måndag, och så steg den idag igen. Så det har varit lite bergochdalbana men jag tror lördag eller söndag:) Utgår från det iaf! 

NC har inte satt ut vilken dag det var så antar att det är lite osäkert även för dom ;) 

Då verkar det som vi lossat precis samtidigt kanske. Kul:)
  • Maline91
    Entriss skrev 2018-02-21 07:59:18 följande:

Ja!! Imorse satte NC ut min ägglossning på CD 17 som alltså var i lördags. Precis som magkänslan sa ! 

Vi fick till det i tisdags, torsdags, lördags och måndags så det borde finnas god chans att pricka rätt  

Tjoho!! Så taggad, är redan på ÄL+4 så nästan som att bli "bjussad" på första dagarna

Meej, har du fått din ÄL placerad än? 

Maline91 vilken dag hade du ÄL? 

Vad blir BIM för er? 

Jag fick en smileygubbe på cb i lördags! Och fick till det lördag och söndag. Så hoppas. ... har bim 1/4!

Dudå?
  • Maline91
    Charlizee skrev 2018-02-22 18:13:29 följande:

Denna är lite redigerad...

Jag ser nåt..
  • Maline91
    Charlizee skrev 2018-02-23 05:26:38 följande:

Så glad jag glömde bilden...

Åååååh stort grattis! Vilken glädje!!!
  • Maline91

fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt! Gråter sååå trött på det här nu...

Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018