Vi som önskar ett syskon 2018
Jajamen en glad gubbe idag så ikväll och i morgon blir det rajraj. Så håll tummarna. ;)
Jajamen en glad gubbe idag så ikväll och i morgon blir det rajraj. Så håll tummarna. ;)
Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare
Sådär ja nu har ÄL vart och har legat på positiva dagen och dagen efter. Jag hoppas verkligen så mycket på att det får. Dags att vänta exakt elva dagar som jag alltid har emellan.
Ägglossning passerad och det ska väl va själva tusan om det inte lyckas denna gången heller.
Vi har legat varannan dag (så mycket som lusten orkat) och jag vet sen innan att jag är en fertil jäkel så nu borde det gå vägen!
Mvh inget tålamod
Tre!!! :D
Jag hade sex antingen 2 dagar innan eller 3 dagar innan beroende på när äl skedde, enligt NC skedde den på CD 29 och enligt FF CD28, jag tror mer på ff då det stämmer överens med temp höjningen :) så isf hade ja äl i onsdags! När hade ni äl o när ska ni testa??
Hehe, ja, vi får se vilket av det som kommer först, plusset eller mensen;)
Jag är inte helt säker på ÄL, fick fullt utslag på stickan i lördags, men redan i söndags steg tempen för att sen sjunka igen på måndag, och så steg den idag igen. Så det har varit lite bergochdalbana men jag tror lördag eller söndag:) Utgår från det iaf!
NC har inte satt ut vilken dag det var så antar att det är lite osäkert även för dom ;)
Ja!! Imorse satte NC ut min ägglossning på CD 17 som alltså var i lördags. Precis som magkänslan sa !
Vi fick till det i tisdags, torsdags, lördags och måndags så det borde finnas god chans att pricka rätt
Tjoho!! Så taggad, är redan på ÄL+4 så nästan som att bli "bjussad" på första dagarna
Meej, har du fått din ÄL placerad än?
Maline91 vilken dag hade du ÄL?
Vad blir BIM för er?
Denna är lite redigerad...
Så glad jag glömde bilden...
fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt! sååå trött på det här nu...