Inlägg från: joannaq |Visa alla inlägg
  • joannaq

Vi som önskar ett syskon 2018

Charlizee skrev 2018-02-19 17:13:21 följande:

Här är testen i princip blanka igen så får försöka sikta in mig på mars... men en dag hann jag vara lyckligt gravid alltid nåt

Va tråkigt <3 Beklagar verkligen.
  • joannaq

Bim - 9 å tiden går så sakta! Men ska bli skönt med sportlov till veckan :) Hoppas alla mår bra <3

• joannaq
    Charlizee skrev 2018-02-23 05:26:38 följande:

Så glad jag glömde bilden...

Men wow!! Grattis!!Hjärta
  • joannaq
    Maline91 skrev 2018-02-24 15:30:14 följande:

fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt!  sååå trött på det här nu...

Nej va tråkigt :( Du kanske skulle prova progesteronkräm som förlänger tiden mellan äl och mens? Det fördröjd mensen 4 dagar för mig förra månaden, tog sig ju tyvärr inte ändå men provar även denna månad

:)
  • joannaq
    Entriss skrev 2018-02-25 10:17:39 följande:

Alltså, inatt hade jag en så intensiv dröm om att jag skulle testade positivt! Och när jag gjorde det ville jag testa med digitalt men det var massa random folk i min lägenhet som hindrade mig av olika anledningar hela tiden. Hahahaha! Vaknade upp och tempen hade stigit till 36.78 från 36.52 igår:D

Jobbig dröm alltså :))

Men va bra att tempen stigit :))
  • joannaq
    Maline91 skrev 2018-02-25 14:22:37 följande:

Nu brukar det ju alltid vara 11-12 dagar efter ÄL som mensen kommer därför var det konstigt men varför ska man fördröja mensen egentligen? (Kan inget om detta känner jag)

En del har kortare fas, och desto längre den är desto längre tid har ju ägget på sig att fästa. Så har jag fattat det i alla fall när man har läst andra trådar här på fm. Men det står i pappret som man får med hur man ska använda den beroende på vilket resultat man vill ha. En del använder den för att lindra pms tex
  • joannaq
    Baraentilligen skrev 2018-02-26 07:08:55 följande:

Äl+9/10. Inatt vaknade jag och var säkert på att jag är gravid. Bröstvårtor som ömmar jättemycket fortfarande är orsaken. Känner mig inte lika optimistisk idag men har nog fått upp hoppet! De brukar alltid ömma efter äl, men avta efter äl+7. Aldrig att de hållit i sig såhär länge utan plus :)

Jag är oxå på äl+10 och har ömma bröst och tryck i livmodern, men har tyvärr haft så förut utan att jag va gravid :( Tog en teststicka i morse men den va negativt, men vet dock inte om det är en testa tidigt för köpte av en på tradera.

Men det är väl bara att vänta och se :))

Hoppas det är ett plus för dig :))
  • joannaq

Här kom mensen två dagar tidigt :(( Nästa bim 28/3

Men härligt med massa plus för er :)) grattis!!

• joannaq
    PowerL skrev 2018-03-01 22:41:13 följande:

Vad tråkigt :( lycka till nästa gång!

Tack :))
    Charlizee skrev 2018-03-01 22:45:22 följande:

Åh vad tråkigt, hoppas ni får ett plus nästa månad!!

Ja det vore skönt om det ville komma ett plus då :))
  • joannaq
    Skilla15 skrev 2018-03-03 08:15:00 följande:

ej. Är en tjej på 32 som önskar och försöker skaffa syskon till min 7 åriga flicka.

Hittade ingen bra tråd.

Är gravid i vecka 10. Men igår upptäcktes att hjärtat stannat i v 8. Fick se hjärtat och att den växt i vecka 7. Jötte jobbigt att fått se allt är bra i vecka 7 och nu vecka 10 har jag tagit vaginala tabletter och inväntar operations planerare på måndag.

Tyvärr va jag med om detta i dec med. Fastt väntande en ofostrig då. Så jag gick gravid i 9 veckor då med och fick avsluta det med skrapning;(

Tänkte försöka invänta en menstration efter denna gången innan nytt försök.

Vill så gärna försöka pluss fort igen. Men då blir det förhoppningsvis januari 2019 eller ...februari

Grattis till era pluss ;)

Men vilken hemsk upptäckt :( ingen ska behöva gå igenom något sådant, blir verkligen ledsen för din skull och önskar dig all lycka nu <3
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018