Vi som önskar ett syskon 2018
Här är testen i princip blanka igen så får försöka sikta in mig på mars... men en dag hann jag vara lyckligt gravid alltid nåt
Här är testen i princip blanka igen så får försöka sikta in mig på mars... men en dag hann jag vara lyckligt gravid alltid nåt
Bim - 9 å tiden går så sakta! Men ska bli skönt med sportlov till veckan :) Hoppas alla mår bra <3
Så glad jag glömde bilden...
fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt! sååå trött på det här nu...
Alltså, inatt hade jag en så intensiv dröm om att jag skulle testade positivt! Och när jag gjorde det ville jag testa med digitalt men det var massa random folk i min lägenhet som hindrade mig av olika anledningar hela tiden. Hahahaha! Vaknade upp och tempen hade stigit till 36.78 från 36.52 igår:D
Nu brukar det ju alltid vara 11-12 dagar efter ÄL som mensen kommer därför var det konstigt men varför ska man fördröja mensen egentligen? (Kan inget om detta känner jag)
Äl+9/10. Inatt vaknade jag och var säkert på att jag är gravid. Bröstvårtor som ömmar jättemycket fortfarande är orsaken. Känner mig inte lika optimistisk idag men har nog fått upp hoppet! De brukar alltid ömma efter äl, men avta efter äl+7. Aldrig att de hållit i sig såhär länge utan plus :)
Här kom mensen två dagar tidigt :(( Nästa bim 28/3
Men härligt med massa plus för er :)) grattis!!
Vad tråkigt :( lycka till nästa gång!
Åh vad tråkigt, hoppas ni får ett plus nästa månad!!
ej. Är en tjej på 32 som önskar och försöker skaffa syskon till min 7 åriga flicka.
Hittade ingen bra tråd.
Är gravid i vecka 10. Men igår upptäcktes att hjärtat stannat i v 8. Fick se hjärtat och att den växt i vecka 7. Jötte jobbigt att fått se allt är bra i vecka 7 och nu vecka 10 har jag tagit vaginala tabletter och inväntar operations planerare på måndag.
Tyvärr va jag med om detta i dec med. Fastt väntande en ofostrig då. Så jag gick gravid i 9 veckor då med och fick avsluta det med skrapning;(
Tänkte försöka invänta en menstration efter denna gången innan nytt försök.
Vill så gärna försöka pluss fort igen. Men då blir det förhoppningsvis januari 2019 eller ...februari
Grattis till era pluss ;)