Inlägg från: Maline91 |Visa alla inlägg
  • Maline91

Vi som önskar ett syskon 2018

Charlizee skrev 2018-02-25 09:05:57 följande:

Kan det inte vara en nidblödning? Stämmer ju in på antal dagar efter ägglossning...

Har aldrig förstått det där med nidblödning.

Men det har hänt en gång innan att mens kom 7 dagar efter ÄL.

Och det konstiga är att det inte ens är spotting först utan det börjar direkt så att säga.
  • Maline91
    joannaq skrev 2018-02-25 10:11:54 följande:

Nej va tråkigt :( Du kanske skulle prova progesteronkräm som förlänger tiden mellan äl och mens? Det fördröjd mensen 4 dagar för mig förra månaden, tog sig ju tyvärr inte ändå men provar även denna månad

:)

Nu brukar det ju alltid vara 11-12 dagar efter ÄL som mensen kommer därför var det konstigt men varför ska man fördröja mensen egentligen? (Kan inget om detta känner jag)
  • Maline91

Jag är

Tillbaka igen efter några veckors deppande. Men nu har jag fått ägglossning i helgen (smileygubbar fre och lördag) sexat fre och lördag. Ska man slå till ikväll igen tror ni eller är det för sent nu? :)

Min mormor gick bort i tisdags och önskar så att hon hjälper mig med en liten bebis den här gången :)

Kors
  • Maline91
    Strawberrybrud skrev 2018-03-28 16:43:47 följande:

Vad säger ni? Plus el spökstreck? Var 2 timmar sedan jag kissade sist & har BIM idag.

Det verkar ju vara ett plus ????????????
  • Maline91

Har också fått några svaga streck idag. Tog igår kväll ett testa tidigt och idag kom det upp på en vanlig sticka också. Väntar på digitalt nu. Ska komma i morgon. Blir en fin present i påskägget till maken isåfall
  • Maline91
    Strawberrybrud skrev 2018-03-28 18:29:41 följande:

Åh va spännande! När hade du mens sist? Tänkte om vi ligger hyfsat lika :)

Jag ska ta samma test imorn bitti med samma test. Men om det är positivt det med köper jag ett digitalt och lägger i ett påskägg !!!! Du med?

Första dagen på förra mensen var 23/2!

Ja det ska jag göra. Hoppas verkligen för oss båda!!
  • Maline91
    Strawberrybrud skrev 2018-03-28 19:22:24 följande:

Min mens var 28/2. Men har du lång cykel? :) eller vet du när du hade äl? :)

Körde med clearblue digital ägglossning och fick smilegubbe på fredag och lördag (16-17)

Dudå?
  • Maline91
    Strawberrybrud skrev 2018-03-28 20:07:27 följande:

Häftigt då är vi exakt lika! Jag hade äl 16 :)

Kul!!! När har du bim, idag?
  • Maline91

Jaaaa!!!!! <33

Håller alla tummar att det är friskt och stannar kvar. Är så efterlängtat.
  • Maline91
    Strawberrybrud skrev 2018-03-29 18:27:02 följande:

Åh!!!! Grattis!!!

Jag ska oxå ta ett clearblue digital imorgon!!

Spännande. All lycka!
  • Maline91
    Baraentilligen skrev 2018-04-05 07:13:42 följande:

Jag tror att jag testade positivt idag på äl+10! Strecket syns mycket bättre på riktigt. Testet är rfsu 25miu. Vågar inte tro på det ännu ;)

Ja det ser ju positivt ut! Grattis!
  • Maline91
    Lucille skrev 2018-04-09 11:44:35 följande:

Ägglossning i helgen. Håller tummarna!!

Lycka till!!!
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018