BIM Februari
Ja precis! Ja idag och imorgon är ju de viktigaste dagarna då det tar ett tag för spermierna att ta sig upp till ägget :D så previs som du sa, ikv, mån o tis lär räcka fint :D lycka till!!
Ja precis! Ja idag och imorgon är ju de viktigaste dagarna då det tar ett tag för spermierna att ta sig upp till ägget :D så previs som du sa, ikv, mån o tis lär räcka fint :D lycka till!!
Idag tvekar jag inte ens på att det är positivt? ;)
Kan någon hjälpa mig förklara detta med äl och test?
Jag tog ju ett igår kväll som var positivt, och tänkte väl att det skulle vara svagt idag, men det var ÄNNU starkare nu för drygt en timma sedan :/
Igår när jag la in positivt äl-test i appen gjorde den beräkningen att äl skulle vara idag, men nu när jag la in idag igen så ändrade den ju till imorgon :/
I november fick jag positivt äl-test ena dagen och dagen därpå var det svagt igen, så ganska lätt att räkna ut när äl var. Men detta gör mig lite knäpp ;/ Någon som kan förklara? :)
Skickar med bilder på testet igår och idag.
Hej!
Jag brukar ha positivt två dagar, dock ska du inte ta ett äl-test igen om du har fått ett positivt test sa min gynläkare. Du ska endast lägga in i appen första dagen som du haft.
När de är ett plus på stickan har du ju äl inom 24-48 timmar. Så antar du har äl idag!
Jag vet faktiskt inte, men man räknar väl med att äl inträffar 24-48h efter första positiva. Kan bli förvirrande när man får positivt igen!
Ja, det tycker jag absolut du ska göra! Tempar du något?
Utifrån mitt positiva äl-test så har nu Flo ändrat bim till 12/2 istället för 14/2. Hmm.. :/
Samma här! i och med att jag tempar så ändrades min från 13/2 till 11/2
Bara bra ju... kortare väntan.. haha!
Åhhh så mysigt de lät då!!
Hoppas veerkligen vi får vårt plus denna månaden.. Vilket försök är du på?
Då är äl över för denna månaden och nu väntar den LÅNGA väntan på bim.. :/
Den långa väntan är ju heeeemsk!!!!
Gör du test innan BIM denna månaden?