• Lottch3n

BIM Februari

maria1992 skrev 2018-02-07 12:43:05 följande:

Inte jag heller, dags för oss nu  

Dina symtom såhär långt? Hur är dina flytningar? 

Japp, jag testar också på lördag igen med ett vanligt!  <3 

Ja eller hur :)

Ömma bröst, synliga blodådror, molvärk, trötthet. Ja och för att inte tala om humörsvängningarna..

Flytningarna börjar gå åt det vattnigare hållet nu. :/ Hur ser det ut för dig? <3
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-02-07 12:43:05 följande:

Inte jag heller, dags för oss nu  

Dina symtom såhär långt? Hur är dina flytningar? 

Japp, jag testar också på lördag igen med ett vanligt!  <3 

Lottch3n skrev 2018-02-07 12:54:42 följande:

Ja eller hur :)

Ömma bröst, synliga blodådror, molvärk, trötthet. Ja och för att inte tala om humörsvängningarna..

Flytningarna börjar gå åt det vattnigare hållet nu. :/ Hur ser det ut för dig? <3

Fast flytningarna är både lotion-aktiga samtidigt som dom är vattniga.. :/
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-02-07 13:03:24 följande:

Ja, då har du samma som mig.. samma symtom. Humörsvängningarna är ju det värsta alltså. Och brösten. Herregud så ömma och svullna.. 

Mina är rätt rikliga och vita vattniga.. Hur ska de vara? Vet du?

Nä jag vet faktiskt inte. Försöker komma ihåg hur det var med dottern men minns inte :/
  • Lottch3n
    PowerL skrev 2018-02-07 18:56:01 följande:

Hej!

Jag skrev i BIM mars- tråden då jag slutade med minipiller 28/1 och inte förväntade mig äl förrän sent i februari då jag brukar ha långa cyklar. Men 5 och 6 feb fick jag äl-värk och äl-flytningar. Men ingen stegring på äl-tester. Vi låg på ändå för säkerhets skull. Idag den 7:e har jag ingen värk längre och inga äl-flytningar. Tror ni man kan ha äl utan att äl-tester visar det? Det är graviditetskollens stickor...

I så fall blir min BIM 20/2...

Jag fick aldrig stegring eller positivt på äl-test från graviditetskollen med dottern och testade dom första månaden med syskonförsök ändå, ingen stegring då heller så bytte märke. Så jag tror absolut att du kan ha haft äl ändå :)
  • Lottch3n
    PowerL skrev 2018-02-07 20:59:36 följande:

Okej

Funkade märket du bytte till? Och vilket var det i så fall?

Jag köpte mina ifrån dinatester.se och dom funkade mycket bättre :) Fick positivt den dagen jag trodde jag skulle få det ;)
  • Lottch3n
    PowerL skrev 2018-02-07 22:13:05 följande:

Okej var det stickorna?

Ja precis :) Billiga, snabb frakt och funkade superbra :)
  • Lottch3n
    Elsaida skrev 2018-02-09 11:25:55 följande:

Jag personligen skulle räkna de där som positivt :)

Åh skulle du?? :) Det blir att köpa ett digitalt tror jag.
  • Lottch3n

Testet igår var ett plus!! :)

Tog ett digitalt, kunde inte hålla mig :)

Idag firar sambon och jag 7år tillsammans plus att vår dotter blir 19månader idag. :) Åh jag kan inte fatta det.

• Lottch3n
    LunaLo skrev 2018-02-10 10:05:33 följande:

Åh grattis!! Har följt dig i förra tråden också :) visst plussa du ganska tidigt? Eller hur många dagar efter äl är du på?

Tack! :) Jag är på bim-2 idag och äl+12. :) såhär tidigt plussade jag inte med dottern :) Nu börjar oron över missfall :(
  • Lottch3n

Hej tjejer!

Som ni vet plussade jag ju i fredags på digitala. Eftersom vi fick missfall i december så sa vi att vi skulle beställa hem gravstickor för att se om det ökar som det ska.

Kunde ju självklart inte hålla mig nu när dom kom :/

Är på bim idag, men är det inte lite väl svagt för att vara på bim även om det är på eftermiddagen? :/

Usch är så nojig...

• Lottch3n
    lillmysan skrev 2018-02-12 15:10:40 följande:

Olika känsliga test kanske? :) av erfarenhet, be din man gömma testen o bara försök att vara här o nu. Förstår din oro, men försök <3 du har ju fått ett plus!

Det står att detta ska ha samma känslighet som cb.. :/ Men borde det inte vara starkare på självaste bim?

Jo jag vet att jag borde det egentligen, men efter det som hände så vågar jag inte riktigt. Sån tur är så köpte jag bara några stycken.

Tack för svar <3
  • Lottch3n
    Erna90 skrev 2018-02-14 05:36:09 följande:

Äntligen vår tur!

Hoppas bara att detta frö vill stanna, fick missfall i aug så oron gnager till och från får jag erkänna. Men hoppas på det bästa!

Hoppas det kommer fler plus för er andra med :)

Åh grattis!! :)<3
  • Lottch3n

Grattis till alla nya plus!!<3

Vad tror ni om denna ökning på test? Är den okej? Är Såå nojig hela tiden :(

Svar på tråden BIM Februari