• lillmysan

BIM Februari

Gabriela11 skrev 2018-02-03 17:26:02 följande:

Tack ! Ska testa igen o se om det blir starkare! Förhoppas på det. Andra försöket efter missfall i september.

Håller tummarna :D
  • lillmysan
    kna1 skrev 2018-02-04 07:11:31 följande:

Bim ca 9/2, morgonens test.. vad tror ni?

Ser utan tvekan ett tydligt streck!!
  • lillmysan
    Gabriela11 skrev 2018-02-05 06:08:27 följande:

ÄL+11 ! Vad säger ni? Borjar bli nervös nu :-s

Mitt tips är att ta ett annat märke på testet o prova igen! Jag ser absolut strecket men jag hade ett likadant streck förra månaden med cb early och sen fick jag mensen...cb är kända för sina spökstreck :O
  • lillmysan
    Gabriela11 skrev 2018-02-05 07:16:18 följande:

Tack så mycket för ditt svar! Har också testat med testlagrets stickor och det var positivt, men man kunde knappt se strecket. Biforgar bild sen ÄL+9 på den

Där kan man ana ett streck, va bra!! :D grattis!! Då är det ju ingen tvek om saken ;)
  • lillmysan
    Gabriela11 skrev 2018-02-05 07:44:00 följande:

Tack! Kan inte tro det ännu. Andra försöket efter missfall i september. Första barn. Hoppas att det håller sog denna gången <3

Kan tänka mig tanken..men nu får vi hoppas att det är din(er) tur :D
  • lillmysan
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-06 05:44:31 följande:

Jättetydlig, inte jättegullig!

Annaalexandra95 skrev 2018-02-06 05:43:14 följande:

Usch, vad besviken jag blev nu. Hade en jättegullig stegring under dagen igår och var helt säker på att jag skulle få ett positivt test nu på morgonen men det var väldigt mycket svagare än igår kväll.. Tror ni att det kan ha hunnit minska redan eller borde jag ha fått ett positivt idag? Hur länge brukar man få positivt på ältest?

Jag skulle säga att det har skett en stegring som du har missat med några timmar...vissa får inte ens utslag på ÄL-tester utan kompletterar då med temp för att bekräfta att ÄL har skett!!
  • lillmysan
    Paka skrev 2018-02-06 19:04:37 följande:

Vet du precis så känner jag också. Det började ÄL+2 (+6 idag) och har inte slutat även om det kommer och går lite. Öm i brösten också imorse. Men vågar inte tro att det ska vara annat än spöksymtom. Brukar ju normalt inte känna efter såhär. Kan liksom inte ha sån tur att det går på första försöket.

Hade också så förra månaden :) mensen kom tyvärr..
  • lillmysan
    saresj skrev 2018-02-07 07:21:58 följande:

BIM idag och testet verkar visa på att jag är gravid!!! Fick dock lite ljusbrunt blod på pappret och har lite menskänsla så kanske ännu ett tidigt missfall på G, hade precis samma förlopp förra gången. Men antar att det inte är så mycket mer att göra än att vänta och se. Positivt att åtminstone bli gravid! :)

Behöver ju inte vara det..samma var det med min första son :) blödde hela graviditeten och ut kom en frisk liten kille :D
Svar på tråden BIM Februari