• lillmysan

BIM Februari

angelica123 skrev 2018-02-08 12:34:33 följande:

Vad tror ni? ÄL+9 BIM tror jag är på söndag (min cykellängd har svängt lite)

Strecket är blått och inte grått IRL (här på bilden hade det torkat lite )

Jag skulle absolut se det som ett positivt :)
  • lillmysan

Ni som har plussat och känt er trötta mellan ÄL o bim, när började det? Jag blir typ rädd för mig själv för jag är så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, ÄL +7 känns sjukt tidligt att ens känna av? Orken att ens vara på jobbet är ju typ noll.

• lillmysan
    angelica123 skrev 2018-02-08 17:40:54 följande:

Åh :D hoppas! Man har ju läst så mycket om spökstreck så vågar inte tro på det förrän jag sett det på digitalt. Men nu får jag verkligen upp hoppet :)

Ska testa imorgon bitti med digitalt!

Jag fick ju tyvärr spökstreck med cl early förra månaden så blev lite besviken! Så jag testar inte förrens bim +1 denna gång :)
  • lillmysan
    angelica123 skrev 2018-02-09 06:17:03 följande:

Tack ni som tittade på mina bilder igår för ÄL+9!

Tog ett digitalt imorse, såå lycklig !!

Det var ett äkta plus och inga spökstreck <3

Nu har jag plussat på CD23 med både detta lilla frö och med sonen.

Grattis!!!
  • lillmysan
    angelica123 skrev 2018-02-09 06:17:03 följande:

Tack ni som tittade på mina bilder igår för ÄL+9!

Tog ett digitalt imorse, såå lycklig !!

Det var ett äkta plus och inga spökstreck <3

Nu har jag plussat på CD23 med både detta lilla frö och med sonen.

Förresten, har du tempat?
  • lillmysan

[quote=78451491][quote-nick]Femblirsex14 skrev 2018-02-09 16:48:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser inget tyvärr..

• lillmysan
    Lottch3n skrev 2018-02-10 06:36:16 följande:

Testet igår var ett plus!! :)

Tog ett digitalt, kunde inte hålla mig :)

Idag firar sambon och jag 7år tillsammans plus att vår dotter blir 19månader idag. :) Åh jag kan inte fatta det.

Grattis!! :D
  • lillmysan
    Memlan skrev 2018-02-10 09:11:26 följande:

BIM-7 idag, går sakta men säkert framåt =)

Har köpt ett blodprov som tas på måndag och senast på tisdag har jag ett svar om jag är gravid eller inte. Slipper jag stå och krångla med tester denna månad =)

Vad menar du med köpt ett blodprov?
  • lillmysan
    Femblirsex14 skrev 2018-02-10 09:38:44 följande:

Menade att det översta är ifrån imorse bim -3

Jag ser också..:D
  • lillmysan

ÄL+9, Svettningar utan dess like, fryser ena stunden andra stunden jättevarm. Ändå ingen feber. Igår ställde jag mig upp hastigt och det högg till i höger sida, började typ skratta för det var så olustig känsla. Har för övrigt inga andra symtom mer än molandevärk, småstickningar vid västra blygbenet och vaknade med jätteblå ådror på bröstet, inte boobsen utan mer där det är platt och ut mot armen, ser jätteroligt ut. Trodde jag råkat måla mig med något tuschpenna först men det har jag ju inte :O haha!!

• lillmysan
    Femblirsex14 skrev 2018-02-10 10:06:51 följande:

Åh gör du? Min man ser inte. Rädd att bli besviken då vi haft både mf och ma . Senare ma i nov

Jag ser absolut inget på den undre vilden men den övre behöver jag inte anstränga mig för stt se :)
  • lillmysan
    LifeOfBullshit skrev 2018-02-10 17:59:01 följande:

Jag känner mig lite frustrerad :( min man och jag har försökt bli gravida sedan mars förra året så blir vi inte det denna månad så får vi väl försöka få en utredning. Känns så jobbigt bara, vi är båda unga och friska men blir så fruktansvärt nervös och ledsen när det inte händer något. Började med natural cycles för några veckor sen och tänkte komplettera med äl-stickor för att få optimala uträkningar, men det känns hopplöst. Någon som försökt i över ett år och sen lyckats bli gravida utan att det varit något fel? :( Känns antingen som att något är fel eller EXTREM otur just nu... Behöver lite hopp...

Jag har två barn sedan innan och de blev bara till(sjukt tur). Nu när vi välkomnar nr inser jag vilket jobb det är att hålla koll på allt! Jag har lärt mig sååå mkt senaste månaderna om kroppen. Många tror jag blir utan pluss för att de faktiskt inte vet när och om ens ÄL inträffar. Jag skulle rekommendera nc och ÄL-stickor som komplement. Lycka till!!
  • lillmysan

Vaknade upp o kände ?nä, inte ett dugg gravid?. Samtidigt som jag vet att när jag plusssde med lillebror anade jag inget förutom att mensen inte kom. Tempen har aldrig varit så jämn som efter ÄL, de enda två markanta höjningarna hade jag mardrömmar på natten..

• lillmysan
    Anonym (Frau) skrev 2018-02-11 13:12:27 följande:

Gick på toa nyss och det rann ut en rejäl flytning, en genomskinlig och seg klump. Så brukar jag inte ha iaf.... oh... hoppas att det är ett tidigt tecken.....!

Så hade jag med förra månaden, sjukaste jag sett :D några dagar innan mensen kom..
  • lillmysan
    saijda skrev 2018-02-12 15:05:16 följande:

Vet inte om jag vågar :0 :(

Hur länge måste jag hålla mig för att kunna ta ett test idag? Eller måste jag vänta tills imorgon? <3

Är det bim +3 så kan testa när som, du är garanterat supergravid ;)
  • lillmysan
    Lottch3n skrev 2018-02-12 15:02:48 följande:

Hej tjejer!

Som ni vet plussade jag ju i fredags på digitala. Eftersom vi fick missfall i december så sa vi att vi skulle beställa hem gravstickor för att se om det ökar som det ska.

Kunde ju självklart inte hålla mig nu när dom kom :/

Är på bim idag, men är det inte lite väl svagt för att vara på bim även om det är på eftermiddagen? :/

Usch är så nojig...

Olika känsliga test kanske? :) av erfarenhet, be din man gömma testen o bara försök att vara här o nu. Förstår din oro, men försök <3 du har ju fått ett plus!
  • lillmysan
    Glädje skrev 2018-02-12 20:03:01 följande:

Vet inte alls vad jag ska tro....känns som att mensen ska komma när som! Mensvärken känns precis som före bim...

Detta tog jag nu ikväll på äl+14 med apoteksgruppens teststickor 25/miu.. känns som att det borde vara ett tydligt plus om det va ett riktigt plus?

Redigerad kontrast... ser ni nåt?

Hur ser det ut oredigerat? :)
  • lillmysan

ÄL+12 och fick imorse rosa-glansigt på pappret..har aldrig hänt. Mensen är beräknad tills på söndag enligt nc, men kan vara torsdag också. Är sjuk så litar inte riktigt på tempen heller då jag legat o frossat hela natten o tempade 35.90 vid 04-tiden. Har aldrig så låg temp..bara att vänta o se, men magkänslan säger en för tidig mens

Svar på tråden BIM Februari