• saijda

BIM Februari

bastamamman1 skrev 2018-02-09 21:58:16 följande:

Förstår din oro. Håller tummarna! :)

Tack <3 håller tummarna för dig med :)
  • saijda
    bastamamman1 skrev 2018-02-10 05:56:02 följande:

Fortfarande inget, och nu inte heller nån mensvärk. Har svettats jättemycket i natt, vaknade dyblöt. Kan det betyda något?

Det är samma här, åh nervöst :0 hoppas vi får ett pluss snart <3

Jag drömmer mycket nu sedan ägglossningen och är varmare/svettas mer än vanligt.

Var så förra gången med!
  • saijda
    bastamamman1 skrev 2018-02-10 16:09:49 följande:

Ok! Jag samlar mkt vätska innan mens så kan även va att kroppen gör sig av med det och att mens e på G. Fick jättestick i äggledarna förut, därefter stark mensvärk. Tänkte att japp, nu startar det. Åtminstone spottings. Men icke. Inget ännu och värken försvann igen.

Förstår vad du menar! Jag brukar i för sig inte samla på mig vätska innan mens, men märker att jag svettas och fryser om varannat :0

Jag har haft som stickande och brännande känsla i äggstockarna/ledarna. Och känner mig förstoppad och jämt kissnödig. Men också väldigt väldigt trött, sover mer än vad jag brukar. Har exakt som förra gången jag plussade <3

Hade BIM igår, men vågar inte testa mig än. Har tester hemma som jag köpte igår på eftermiddagen men inte tagit något ännu.

När ska du testa dig? :)
  • saijda
    bastamamman1 skrev 2018-02-10 17:00:22 följande:

jag har testat 4 dar i rad med rfsus test, utan early detection, och det är tvärnegativt. :/. Bim är typ idag lr imorrn. Nu mår jag lite illa. Funderar på om rfsus test e dåligt?

Aha okej, jag testade mig på BIM+4 förra gången med RFSU testet. Vågade inte innan. Jag skulle vänta några dagar och testa igen :)

Håller tummarna för dig! <3

Jag har RFSU testerna igen men har inte vågat testa, är på BIM+1 idag. Men har brännande stickande känsla i äggstockarna/lederna, mår illa, extremt trött, svullen, förstoppat osv :0

Samma symtom som förra gången.
  • saijda
    bastamamman1 skrev 2018-02-10 17:15:58 följande:

låter ju onekligen som att du kan va gravid. Jag e inte förstoppad och är inte tröttare än vanligt tror jag.

Vågar inte tro på det bara, är så nervös :(

Svårt att veta symtomen om de inte gör en jätte stor förändring på en. Tänker vänta några dagar till innan jag tar ett test.. tror jag :0
  • saijda
    Dytches skrev 2018-02-12 12:42:49 följande:

14 dagar sen ovitrelle och BIM-2. Kan det verkligen stämma? :o är så glad men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket

Åh grattis grattis! <3

Själv har jag inte vågat testa ännu, BIM+3 :(
  • saijda
    Dytches skrev 2018-02-12 14:39:12 följande:

Tack! har försökt i ett år och äntligen händer det något.

Oj hur kan du hålla dig? :O testa! <3

Åh grattis ännu en gång! :D

Jag har ingen aning, är rädd för missfall igen :(

Plussade förra gången på BIM+4 :0

Kan jag testa mig idag eller ska vänta tills imorgon bitti?
  • saijda
    stragge skrev 2018-02-12 14:59:52 följande:

Testa jag blir ju så nyfiken själv :D

Vet inte om jag vågar :0 :(

Hur länge måste jag hålla mig för att kunna ta ett test idag? Eller måste jag vänta tills imorgon? <3
  • saijda
    lillmysan skrev 2018-02-12 15:09:08 följande:

Är det bim +3 så kan testa när som, du är garanterat supergravid ;)

Hehe okej, får se om jag vågar bara ;)

Töntigt kanske men är livrädd för missfall igen, tror det stoppar mig från att testa :(
  • saijda
    Dytches skrev 2018-02-12 15:36:31 följande:

Testa! Förstår att du är rädd för missfall, det är jag också... Men risken för det blir varken mindre eller större om du tar ett test. Vi får stötta varandra oavsett <3

Okej, jo jag vet, men måste jag vänta typ fyra timmar för att urinet ska bli mer koncentrerat? :0

Tack för att du finns här <3 finns för dig <3
Svar på tråden BIM Februari