• saijda

BIM Februari

Inget pluss och ingen mens :( Tog testet imorse.

Vet inte vad som händer i kroppen efter missfallet, men får avvakta och se helt enkelt :0

• saijda
    nufårvise skrev 2018-02-13 12:49:32 följande:

Lunchtest. Först såg det ut som det översta, inte rosa tror jag. Sen efter 5 min som det undre. Tolkar det som negativt.

Jag fick faktiskt så också imorse men vet inte vad jag heller ska tro :0
  • saijda
    Anonym (Frau) skrev 2018-02-13 18:19:40 följande:

Jag ser också strecket!!! Kul! Jag kan dela med mig från min förra graviditet och mina test då, det är från ÄL+9 och varje dag framåt! Det kan alltså verkligen vara ett sjukt svagt streck och ändå positivt! Lycka till!!

När var dem första två testen ifrån?

Mitt test idag såg ut så nämligen :0

Ger hopp <3
  • saijda
    Emilix skrev 2018-02-14 11:19:54 följande:

Har BIM idag, 14 dagar efter positivt äl test. Testet i morse såg ut så här, tycker jag ser ett svagt streck?

Men borde det inte vara starkare om jag har bim idag?

Jag tycker att jag ser ett svagt pluss där. Pröva med ett digitalt typ imorgon eller i övermorgon :) förra gången jag plussade så var det först på BIM+4. Så det måste inte vara starkt på BIM <3
  • saijda
    Emilix skrev 2018-02-14 12:30:04 följande:

Ja okej, då håller jag hoppet uppe ett tag till då :) Ska testa med ett digitalt på Fredag tänkte jag :)

Gör det! Håller tummarna för dig :) ska också testa ett digitalt, måste bara beställa det <3
  • saijda
    Emilix skrev 2018-02-14 13:49:25 följande:

Jag är på apoteket och ska köpa ett nu :) Men om det visar negativt på Fredag då är det ingen idé att fortsätta testa eller? Bara att vänta på mensen då?

Håller tummarna för dig med :)

Åh håller tummarna för dig! :) kommer inte mensen så kan du avvakta några dagar och sen testa igen :)

Runt varje 48-72h så ökar hcg hormonet så man vet aldrig. Sedan finns det dem som aldrig får ett pluss fastän de är gravida :0

Tack! Jag hade tänkt testa i tidigast helgen igen <3
  • saijda
    sofiaaa91 skrev 2018-02-14 18:01:57 följande:

Nu fick jag också de på svart och vitt ;D

Åh grattis grattis!!! <3
  • saijda

Grattis till alla er som har plussat <3

Fortfarande ingen mens och har inte vågat testa mig sedan den 13 februari, då jag fick ett väldigt svagt pluss :0 hade tänkt testa mig imorgon bitti igen, om jag vågar :(

Hur går det för er andra, när har ni BIM och när hade tänkt testa er? :)

• saijda
    valere skrev 2018-02-17 22:57:29 följande:

Hela veckan har jag funderat över hur jag ska distrahera mig själv från att känna efter i väntan på BIM, och vet ni vad? En brand i lägenheten brevid med evakuering för mig och 3-åriga sonen från balkongen gjorde susen... :( Hade egentligen tänkt testa mig imorgon bitti på BIM -2 eller 3, men eftersom vi blev tvungna att tränga ihop oss i min killes lägenhet (bor inte tillsammans än) med våra två respektive barn i natt kändes det inte som läge att packa ner graviditetstest också. Så får vänta en dag till...

Nämen usch vad hemskt, jag beklagar verkligen :( hoppas allt ordnar sig för dig <3
  • saijda

Ingen mens idag, tempen ligger fortfarande på 36.9 grader och inget pluss :( förstår ingenting! Får ringa till gyn imorgon och prata med dem :0 någon som har haft missfall som har varit med om detta?

• saijda

Godmorgon, idag dök min mens äntligen upp efter missfallet den 11 januari. Så tyvärr får jag hoppa in i mars-tråden. Men lycka till alla <3

Håller tummarna hårt för er! <3

Svar på tråden BIM Februari