• Airmos

BIM Februari

maria1992 skrev 2018-02-07 10:19:13 följande:

Någon mer som har erfarenhet av clearblue? Som kan tyda detta?  

[quote=78442740][quote-nick]maria1992 skrev 2018-02-07 08:35:09 följande:[/quote-nick]Hej tjejer! 

BIM måndag enligt appen.. Kan vara någon dag senare. 

Vad tror ni??

Ser ju lovande ut!!! Håller tummarna för dig!
  • Airmos
    lyckligast80 skrev 2018-02-15 07:39:23 följande:

Testade igår kväll på BIM -7, tok negativt! Och idag vid 06 på BIM -6, också tok negativt. : (

Kan det ändras tro? Kanske inte hunnit komma upp i några höga HCG nivåer än... åååå vad jag hoppas att det bara är för tidigt testat.

Jo men det är nog för tidigt. Vänta ett par dagar! Det finns fortfarande möjlighet att du är gravid! Jag är på BIM -6 idag och har inte testat än för det är för tidigt. Väntar nog ett par dagar till.

Håller tummarna för oss!!
  • Airmos

Hej!! Jag har hittat den sista uppdaterade BIM-listan vi gjort i denna tråd. Så tänkte att jag lägger in den så kan de som plussat skriva in sig (och de som tillkommit efter att listan sist uppdaterades).

Håller med! Så spännande att få en överblick nu!

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear 
    2/2 Entriss 
    3/2 Rebeccccs, Minioni 
    4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina
    5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992 
    6/2 Liten2018 
    7/2 Eal92, Saresj, epoxi 
    8/2 Filli01 
    9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda
    10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot 
    11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 
    12/2 LunaLo, LillaMy08 
    13/2 maria1992 
    14/2 Lottch3n, Paka 
    15/2 Levisen 
    16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit
    17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL
    18/2 Jefare1, lillmysan 
    19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91 
    20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran 
    21/2 valere, annaalexandra95 
    22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977 
    23/2 Litenoliv92 
    24/2 Månsilver
    26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90

PlusLista (lägg gärna in datum när du fick ditt plus och datum du hade BIM på)

• Airmos
    Jahajaa skrev 2018-02-17 12:45:04 följande:

Hur går det för er alla? 

Kände att jag behöver skriva av mig..

ÄL+8 idag och känner mig extremt ogravid :(

Vet att det är tidigt för att känna något men är extremt känslig

för hormoner, (PMS, p-piller etc) så inbillar mig att jag verkligen borde känna det när jag blir gravid... Hopplöst, känns som att mensen lika gärna kan komma på en gång. Sorry för min negativa sinnesstämning och grattis till alla som plussat hittills 

Jag förstår dig verkligen. Är i samma sits. ÄL +8 idag. Känner mig inte gravid alls och är annars väldigt känslig för hormonändringar. Förra månaden kände jag mig väldigt gravid redan från ÄL+2 typ, men då visade det sig att jag inte var gravid så jag inser att hjärnan kan spela in en hel del. Denna månad vågar jag inte känna efter så mycket, så hoppas det beror på det. Men, jag känner mig verkligen inte gravid, och det känns så tråkigt. Kanske är det en försvarsmekanism? Kanske så för dig med? Jag håller tummarna för oss ändå, man vet ju aldrig. Har aldrig varit gravid så svårt att veta hur det ska kännas, har du varit gravid förr? Ge inte upp!!:)
  • Airmos
    Lisan101 skrev 2018-02-17 13:33:47 följande:

Hej! Vi verkar vara på samma dag ÄL +5.

Jag läser men skriver sällan. Vårt andra försök och första var jag skengravid deluxe. Hade alla symptom utan att vara gravid. Hade kraftig mensvärk från ÄL den månaden. Nu har jag svag molväk, knappt det. Inga andra symptom än. Vi kan väl följas de närmsta dagarna?

Precis samma för mig. Andra försök, förra månaden hade jag alla symptom utan att vara gravid. Nu ÄL +8 och inte många symptom alls. Möjligtvis om jag känner efter men vågar inte, vill inte bli lurad igen. Håller tummarna ändå för oss!!
  • Airmos
    FruBjörk skrev 2018-02-17 15:00:52 följande:

Ett tips inför er graviditet! När jag var gravid förra gången med mina tvillingtjejer så skrev jag dagbok över hur jag mådde och berättade för tjejerna vad som hände osv. Så kul att ha! Visar bild på framsidan där jag sparat alla VUL/UL bilder. Även första sidan (det jag skrev där skrev jag innan jag visste det var 2 i magen)

Åh vad fint!! Verkligen kul att ha och kunna gå tillbaka till senare i livet!:)
  • Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-02-17 23:29:54 följande:

Kan tillägga att jag är på ÄL+9.

Kan det inte vara en nidblödning?
  • Airmos
    Jahajaa skrev 2018-02-18 10:40:16 följande:

Negativt test idag, ÄL+9..

Tänker testa varje dag så att jag inte har några test kvar till nästa månad, för det här

beteendet börjar kännas ohälsosamt :p haha :D

Några fler testberoende här i tråden? ;)

Jag testade idag. ÄL +9 också. Använde clear blue early.

Såg ett jättesvagt streck som dök upp direkt men det var så svagt så jag ser det som ett neg test. Clear blue early är ju också känt för spök streck så jag litar inte på det av den anledningen heller. Vad använder du för test?

Hoppas fortfarande men är inställd på att det inte blir något denna månad..
  • Airmos
    whisla skrev 2018-02-18 12:16:01 följande:

Jag var visst lite snabb med att tro att det var kört denna månad. Vi plussade imorse på BIM+1! Kan knappt tro det, vi är så glada båda två.

Åh wow stort grattis till dig!! Skönt med ett så tydligt resultat !!
  • Airmos
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-18 13:15:07 följande:

Jag har fått svaga plus 3 dagar i rad på BIM-5,4,3 så nu vågar jag nog tro att det är något :D Kan inte förstå att det tog sig på första försöket!!

Spännande, vad använder du för test?
Svar på tråden BIM Februari