BIM Februari
Fortf efter 20 min ser testet ut så här?
Har aldrig vart med om det, nån här som upplevt detta cb early?
Fortf efter 20 min ser testet ut så här?
Har aldrig vart med om det, nån här som upplevt detta cb early?
Ja, man blir smått besviken , hade hellre tagit ett blankt nej än detta,, nu är där ett svagt blått streck ?inte spökstrecket?men testet är ju ogiltigt efter en viss tid så det gills ju inte ändå? får helt enkelt glömma detta test och testa vidare?
Får byta märke helt enkelt vilka tester rekommenderas nu för tiden?
Blev nyfiken på babyplans tester, dom har oxå något med tidig detektion
BIM idag vågade på mig ett test imorse
Okej tjejer nu får ni ta och hjälpa mig! Vissst är det positivt?! Tycker mig verkligen se andra streck men ett väldigt svagt sådant! Eller lurar jag mig själv?
Jag är på ÄL +10 idag, BIM -4. Blankt test imorse. Finns fortfarande hopp?!
Jag har också lyckats bli sjuk, hoppas det inte påverkar negativt på något sätt.. :/
Tack snälla för alla Grattis!! Och grattis till de andra som har plussat! Vill bara tillägga att jag slutade tänka på graviditet och tog folsyra sen sa det poff!
Tydliga symtom är mest ömma bröst och att jag är så fruktansvärt trött och känner mig typ sjuk har haft konstant huvudvärk och känt mig febrig i 4 dagar och illamående efter jag har ätit. Men jag tror att det hjälpte mycket att försöka att inte tänka så mycket på Det, svårt som attans men det verka funka! ;)
Hej hej,
Jag gjorde ett test (testlagret) nu på kvällen och fick ett svaaaagt svagt streck på stickan. Blev så förvånad! Jag vågar inte tro på det, måste vara ett spök streck för det är jättesvagt. Går knappt att fånga på bild, men det är ett streck där. Har någon av er här erfarenhet av detta ?
Testlagret är ju kända för att inte ge spökstreck, så jag skulle nog våga säga grattis i så fall!
Håller tummarna för dig
Hej på er!
Jag tog ju ett test igår där jag kunde ana en svag skugga. I morse tog jag ännu ett gravtest (testlagretsticka) och där dök ett svagt men tydligare ljusrosa streck up. Då tog jag ett cb digitalt (var säker på att det skulle stå ?inte gravid?, 1. För att jag inte riktigt vågade tro på att testen jag tagit stämde och 2. För att det oavsett förmodligen skulle vara för tidigt för att visa iom att strecket på stickan var så svagt. Men, där stod ?Gravid 1-2 veckor? (!!!j. Jag skakade i hela kroppen. Förstod ingenting, förstår fortfarande inte. Första barnet för både mig och killen. Hoppas nu detta lilla frö får stanna. Jag är så tacksam och glad!!!!
Superroligt! Grattis!! Hade du bim idag? Vilket försök tog det sig på? Följde dig i januaritråden. :)
Va roligt! Stort grattis! :D
Ser man plus ? Eller är de spökstreck ?
Efter många svaga och negativa test så vågar jag nog tro detta nu :D !! Ett oktober /november barn är så välkommet <3