• Lottch3n

BIM Februari

maria1992 skrev 2018-01-31 10:43:11 följande:

Ja eller hur! 

Jag har BIM den 11:e nu tydligen då de flyttade tillbaka min ägglossning lite. Hur är dina flytningar? Jag har vita lotionflytningar idag... Är på ÄL+4 

Jag tänkte kanske testa på bim -2 jag med  

Asså det känns som det rinner till ibland men inga större flytningar :/ Men dom är mer åt lotionhållet skulle jag säga. Är på äl+2 idag.

Haha jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig till bim-2 ;/
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-31 12:59:24 följande:

Nej okej.. Jag har en del vita lotionflytningar jag med.

Hur var de för dig med flytningar när du var gravid med din dotter? 

haha.. Jag vet.. Kanske inte jag heller ;p 

Ska jag vara ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg :/

Imorse när jag vaknade så vaknade jag med en känsla av att det faktiskt gick vägen denna gången. Men jag ska försöka att inte tänka så mkt på det.

Vart beställer du test ifrån och vilka? :)
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-31 13:48:19 följande:

okeej, förstår.  

Ja, jag vet. Jag med. Jag har molnvärk redan. Kan dock vara känningar från ägglossningen fortfarande. Är ju på Äl+4. 

Jag har använt clearblue senaste gångerna men tycker de är onödigt dyrt så fått en hel hög av min svägerska som jobbar på gyn Dudå?

Åh vilken lyx att få massa test :) Jag sitter och kollar nu, men vill ju inte lägga för mkt pengar på det heller. Har inte hållt mig till nått specifikt så :) men håller med om att cb är onödigt dyra :/
  • Lottch3n

Att man inte kan hålla sig ;/ Nu har jag beställt hem gravtest. Men ska hålla mig från att testa till åtminstone 10/2 (bim-2).

Känns som en evighet ;/

• Lottch3n

Mår verkligen riktigt konstigt idag.. allmän sjukdomskänsla med feberkänsla :/

• Lottch3n
    Emhy89 skrev 2018-02-01 10:19:17 följande:

Verkar vara så nu.. Knappt någon alls på skola/förskola. Feber, feber, feber..

Fick gå hem tidigare nu.. tog tempen när jag kom hem men ingen feber..
  • Lottch3n

Hela dagen har jag haft som mensvärk, ibland kraftigare för att sedan gå över till dov smärta.. Är på äl+4-5 idag.. strålar även ut i ländryggen och brösten är ömma. Känns lite tidigt eller? :/

• Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-02-02 19:09:43 följande:

Då är vi två... och mitt humör igår och idag.. fyfan. Sur och vill gråta hela tiden? Ingen anledning i världen. Jag blir hemsk vid mens men är bara på äl+7... usch!!!

Ruggen värker här med. Bröst ömma idag. Öhhh

Ja humöret ska vi inte prata om.. Sur, glad och ledsen om vartannat. Jättekänslig igår när vi satt och kollade på talang ;/ Brukar inte gråta så lätt annars men igår vet jag inte vad som hände.

Jag känner igen symtomen från graviditeten med dottern. Kände av det supertidigt också, även sambon påpekar det..

Hur mår du idag? :)<3
  • Lottch3n

Asså tiden från äl fram till bim går ju nått fruktansvärt långsamt...! Eller!?

Är på äl+5/6 idag och lååååångt kvar till bim...

• Lottch3n

Stort grattis till alla som plussat! :)<3

Har en liten fråga, är det någon som fått stegring på äl-test 1 vecka innan bim? :/

Jag tog ett igår för skoj skull och det var inte positivt men starkare än vad jag brukar få såhär innan bim.

Brukar bara få stegring innan äl och efter positivt test så sjunker det och man ser bara kontrollstrecket. Lite nyfiken på vad detta kan betyda? :/

Svar på tråden BIM Februari