• Lottch3n

BIM Februari

maria1992 skrev 2018-02-06 07:35:49 följande:

Hej tjejer! 

Bim -6 idag... 

Min temp går verkligen upp och ner.. Kan någon tyda denna? Hur kan den sjunka så mycket för att sedan öka? Jag tar tempen exakt samma tid varje morgon..

Testet tog jag igårkväll på bim -7.. .lite tidigt jag vet och supernegativt? 

Jag tycker mig kunna ana något! :)
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-02-06 08:04:53 följande:

Är det så?? 

Tack!! Man tror ju man ser i syne tillslut.. Väldigt tidigt att testa med ett vanligt test men tänkte testa med ett early imorgon!  

Hur går de för dig? <3

Svagt, men visst är där något :) Det är ju positivt att det syns på ett vanligt test. :) Jaa gör det! Håller tummarna och håll mig uppdaterad! :)<3

Jag ser varje dag jag inte testar som en seger, haha ;) Hade tänkt testa idag, men var så trött att jag glömde bort det ;)

Brösten ömmar, blodådror på brösten, molvärk, humörsvängningar och extrem trötthet är väl det jag känner av nu.
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-02-06 08:34:09 följande:

Väldigt svagt, men hade väl varit konstigt om de visat starkt redan nu.. Jag får testen gratis så jag har flera stycken hemma haha, så var tvungen igårkväll... 

Hoppas de visar på ett tidigt test. <3 ABSOLUT! 

Haha, jag vet.. förra månaden tog jag inget test alls tills mensen kom.. men denna månaden har jag haft så mycket symtom så har varit tvungen.. 

Vad är du på? När har du bim? 

Samma här med bröst, molvärk och humörsvängningar. GALET. 

Brukar normalt ha lite ont i brösten 2-3 dagar innan mens och bara på sidan mot armhålan men nu hela brösten.. hm.. 

Haha hade jag fått test gratis hade jag nog hunnit ta flera stycken vid det här laget ;)

Jag håller tummarna! :)<3

Nä precis, förra månaden väntade jag till någon dag innan bim, ville veta innan vi åkte utomlands. Men sen var den ju sen 5dagar.. :/

Jag är på bim-6, har bim 12/2. Hade tänkt vänta till lördag men kan nog inte hålla mig. Har ett predictor early hemma som jag säkert tar imorgon, med risk för att bli besviken.
  • Lottch3n

Drömde nu att jag fick ett positivt resultat på gravtest..

Av den anledningen vågar jag inte testa idag... eller? :/

• Lottch3n

Kunde inte hålla mig så jag tog ett predictor early. Kan ana ett väldigt svagt streck.. Fick ingen bra bild tyvärr :/ Nu är det väl bara att hålla sig till lördag (bim-2)..

• Lottch3n
    Lottch3n skrev 2018-02-07 08:35:16 följande:

Är det någon som ser nått?

Ingen? :(
  • Lottch3n
    emsorken skrev 2018-02-07 10:03:57 följande:

Tyvärr inte :( vilken dag är du på?

Syns bättre i verkligheten.. eller så inbillar jag mig... har bim på måndag, alltså bim-5..
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-02-07 10:54:37 följande:

Är det ett tidigt eller vanligt?

Man kan ju ana något. Vi är tidiga både du och jag. Tror vi har BIM samtidigt.  

Ser du ngt på mitt? Kan faktiskt se i alla vinklar!

Det är ett tidigt.. ser du något??

Ja på ditt ser jag utan att anstränga mig! Tidigt eller vanligt?
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-02-07 11:16:19 följande:

Yes, jag ser något litet när jag trycker upp bilden.. 

Detta är också ett tidigt.. Bim på måndag tror jag! 

När jag redigerar de ser de ju jättetydligt ut.. Det ska man dock inte. De andra var oredigerade  

Jag hoppas inte det är en synvilla.

Ditt syns tydligt tycker jag! :)<3

Nu får jag försöka hålla mig till lördag (bim-2).. :/
Svar på tråden BIM Februari