Zandylina skrev 2018-02-07 16:29:41 följande:
Ja jag har varit gravid innan har två söner 12 snart 13 respektive 10 snart 11 så var längesen var gravid sist hehe... jo kan vara så att jag behöver in för kontroll men dem ville jag skulle vänta denna veckan ut å se.
Jo, det har gått några år då
Minns du om du fick positivt på stickorna då? jo, jag förstod att de ville det men jag spånade bara lite
Gylleneprinsessa skrev 2018-02-07 20:01:54 följande:
Jag har fortfarande bara spottings. Haft dem i två dagar nu. Jag vaknade med ont i natt så jag tänkte att det höll på att braka lös och tog en värktablett med paracetamol. Hoppas inte det skadar något om jag skulle vara gravid. Jag har ytterst lite mensvärk som kommer och går men det har fortfarande inte blivit mer än spottings. Jag hade ondare i måndags innan jag fick spottings. Jag avvaktar några dagar till. Mensen borde komma igång snart. Ibland känns det som om den är på gång på riktigt men sen försvinner alla känningar.
Dock så har mina bröst gått tillbaka till sin vanliga storlek och slutat ömma så det finns en risk att det blir mens snart. Kommer den dock inte igång imorgon så gör jag ett till gravtest på fredag. Typiskt så olika det ska vara. Förra månaden hade jag inga spottings alls.
Jag förstår att det är jobbigt att vänta och se vad som händer när det aldrig kommer igång, men det måste ändå vara lite spännande att mensen inte kommit igång ännu och att det kan tyda på graviditet.
Jag tycker det låter lite som växtvärk, men det återstår väl att se. Hoppas att inte mensen kommer igång och att du får positivt test på fredag
Om man bortser från förra månaden brukar du ha spottings annars?
Neptun skrev 2018-02-07 22:39:40 följande:
Där kom mensen på riktigt :( på bim +2
Vad tråkigt att den kom tillslut :-/ Hoppas på bättre tur nästa månad