BIM Februari
Lutealfas 16 dagar.
Borde visa något nu?
Det rosa är ett "testa tidigt".
Lutealfas 16 dagar.
Borde visa något nu?
Det rosa är ett "testa tidigt".
Precis.. dagarna efter ÄL fram till BIM är hemska... såååå långa haha zzzzz... Tack! Vad go du är. Planerar ni barn? Om ja, när har du BIM? :) Kram!
Precis.. dagarna efter ÄL fram till BIM är hemska... såååå långa haha zzzzz... Tack! Vad go du är. Planerar ni barn? Om ja, när har du BIM? :) Kram!
Åh tack!!! Vill inte hoppas för mycket då det gör så int när man väl trott det blivit något! Men man måste va positiv också!!! Så tack snälla för lite hopp!!
Ja jag veeeet att man inte ska pilla på livmodertappen och lita på dens form. Men nu gjorde jag det förut. Den har en form jag aldrig känt förut. Den var väldigt bakåtvänd och högt upp. Så bakåtvänd så jag knappt hittade öppningen. På framsidan var den platt som en skidbacke. Och mjuk som en pussmun. Massa vita, lena flytningar inuti också. Vi får se vad detta tyder på. Har inte BIM förrän om 6 dagar. Den 13/2.
Där kom mensen på riktigt :( på bim +2
Vad tror ni? ÄL+9 BIM tror jag är på söndag (min cykellängd har svängt lite)
Strecket är blått och inte grått IRL (här på bilden hade det torkat lite )
Jag har BIM inom ett par dar. Känns som mensen ska komma när sim helat, men inget ännu. Haft neg gravtest tre dar i rad.
Jag försökte också med NC men det funkade inte för mig. Min temp är så himla ojämn så det gav inget resultat alls. Å ägglossningstest funkar också dåligt, fick första utslaget nånsin i helgen på ett ägglossningstest trots att jag fått konstaterat av gynekolog att jag har ägglossning.
Ja du, vi började försöka sommaren 2016. Blev gravid i sept men fick dessvärre missfall i v 10. Sedan har det ena avlöst det andra. På efterkontrollen av missfallet hittades en 15x10 cm stor cysta som växt fast på min ena äggstock. Så blev operation där både cystan och äggstocken avlägsnades, ja för exakt ett år sedan idag faktiskt. Sedan fick vi inte försöka bli med barn på typ 8 veckor. Lagom till att vi skulle få börja försöka igen stötte vi på nästa patrull. Jag hade fått cellförändringar, å efter många om och men så blev det operation av dem i december ifjol. Så sedan november 2016 har vi inte kunnat försöka något mer. Väntan har varit otroligt lång och enerverande men äntligen har vi fått klartecken att börja igen. Otroligt skönt! ???? känns konstigt att säga att man försökt sedan 2016 när man inte fått försöka något under hela 2017 liksom ????
Ja, första barnet hade en njursjukdom som gjorde att han blev väldigt sjuk. Det upptäcktes på RUL och vi blev då tvungna att avbryta. Andra barnet var friskt men jag fick ett influensavirus som man tror satte sig på hjärtat bara två dagar innan bf. Jag blev fruktansvärt dålig, fick havandeskapsforgiftning, multiorgansvikt och höll på att dö. Han dog av syrebrist. Allt var bara en slump. Ren otur säger dom. Så det är extremt blandade känslor runt ny graviditet. Men längtan överstiger rädslan just nu.