BIM Februari
Har bim på onsdag. Har haft molvärk i magen ett par ggr om dagen i 3 dagar. Idag har jag extrem värk i ländryggen. Någon som kan relatera till detta på nåt vis?
Har bim på onsdag. Har haft molvärk i magen ett par ggr om dagen i 3 dagar. Idag har jag extrem värk i ländryggen. Någon som kan relatera till detta på nåt vis?
Hela dagen har jag haft som mensvärk, ibland kraftigare för att sedan gå över till dov smärta.. Är på äl+4-5 idag.. strålar även ut i ländryggen och brösten är ömma. Känns lite tidigt eller? :/
När har du BIM? Jag har på onsdag. Har testat igår och idag. Tyckte mig skymta något igår men det var nog önsketänkande eller spök då det var toknegativt idag. :(
Inga andra symptom tyvärr. :(
Har dessutom blivit jätte förkyld med feber, blä.
Någon som vet något om vattniga flytningar 1 vecka innan bim?
Det är vanligt och betyder oftast att man har lite för lite progesteron. Har du en kort lutealfas?
Från fertilityfriend: Some cervical fluid after ovulation is possible because the corpus luteum, though its main function is to produce progesterone, produces estrogen in small amounts. This may cause you to see some fertile-looking cervical fluid, even after ovulation.
Vad tror ni om min tempkurva?
Jag har extremt ömma bröst, ett humör som är hemskt (likt innan mens), har vattniga flytningar och molande smärta i nedre delen av ryggen. Även molnvärk och uppsvälld.
Hjälp! Äl+9, bim-6
Hej tjejer!
Bim -6 idag...
Min temp går verkligen upp och ner.. Kan någon tyda denna? Hur kan den sjunka så mycket för att sedan öka? Jag tar tempen exakt samma tid varje morgon..
Testet tog jag igårkväll på bim -7.. .lite tidigt jag vet och supernegativt?