Jooosen skrev 2018-06-06 22:38:32 följande:
Ja det är fan sant. Ska ringa en klinik på fredag o höra mig för lite! Samt se hur lång remisstiden är till Huddinge. Man kanske helt enkelt bara borde köra!! Har inte ens tagit upp d med min sambo pga att han inte har några pengar o skulle må dåligt av att ja betalar allt. Men skitsamma tänker jag. Aha då fattar ja d där med odlingen. När har du testdagen?
Ska på ultraljud fredag å måndag, på måndag tror dom sig veta dag för äggplock. Sen insättningen 2 dagar senare. Testdag blir 18 dagar efter insätttning.
Det värsta är om jag blir understimulerad, då gör dom inget försen efter sommaren :( så hoppas verkligen jag klarar mig från det!!!
Ja kolla du upp lite privat, en helt annan grej å gå privat fattar jag det som. På sjukhus är du bara ett personnunner å löpande bandet. Ofta långa protokollet för dom ska kunna starta upp dej när de passar verksamheten. Över lag är det mkt som är anpassat till verksamhet å inte person.... jag ville göra privat dels pga att vara mer van om vi måste göra det igen..