Medial! Nån som ser min dotters borttappade nyckel och mobiltelefon?
Hon är sååååå slarvig nån medial som kan se var hon tappat sin nyckel och mobiltelefon??
Hon är sååååå slarvig nån medial som kan se var hon tappat sin nyckel och mobiltelefon??
Ser ett trästaket med tjocka grindstolpar... möjligen av sten. Tror nyckeln ligger innanför dessa. Men känns det inte igen kan hon ha rundat detta. Jag ser dem dock inifrån. De ligger inte längre helt synligt, kanske under lite snö. De går dock att hitta.
Berätta gärna var du hittar dem när de kommer fram.
Det jag själv ser är mellan soffkuddar eller möjligen en fåtölj. Men som sagt det är min bild och du kan absolut börja i soffan. Den har inte försvunnit genom slarv utan snarare olycka/ otur om det hjälper till. Alltså hon har lite bara lagt den ifrån sig och glömt.
Jag menar att jag inte tror att hon har lagt den på ett bra ställe typ på en byrå eller i en låda och glömt bort var den är utan att den hamnat olyckligt. Mellan eller under något.
Härligt!
För min egen skull... Och min fortsätta utveckling/ egna tolkning. Det stämde så långt som att den var tappad? Fanns det stället (av något slag) vid skolan?
För min egen skull... Och min fortsätta utveckling/ egna tolkning. Det stämde så långt som att den var tappad? Fanns det stället (av något slag) vid skolan?
Staket skulle det såklart stå
Staket skulle det såklart stå
Hahahaha gud va rolig tråd ????
Jag "ser" en gardin och en kudde (prydnadskudde?). Bakom gardinen? Under/bakom kudden? Eventuellt i ett barns rum.