Medial! Nån som ser min dotters borttappade nyckel och mobiltelefon?
Hon är sååååå slarvig nån medial som kan se var hon tappat sin nyckel och mobiltelefon??
Hon är sååååå slarvig nån medial som kan se var hon tappat sin nyckel och mobiltelefon??
Haha jag som precis skulle säga att du ska kolla i sängen! Fan va skumt!
Vem nämnde att den fanns mellan säng och vägg??? För precis där var den!!
Åfasen, hur spådde du fram till det?
Vet inte, det var bara en känsla jag fick när jag läste tråden. Nycklarna kunde jag dock inte känna av.
Nycklarna är hittade. Är du medial?
Nej varför skulle jag vara det? Är du det, så förstår jag inte vad du gör här. Är kategorin sandlåda? Nä dåså! Detta är en seriös tråd!!! Get a life.
Mobilen känns nedramlad eller nedtryckt. Jag skulle börja med att kolla mellan soffkuddar/ dynor eller bredvid avläggningsbord och under säng eller mellan säng och vägg. Tror den ligger mellan något.
Vem nämnde att den fanns mellan säng och vägg??? För precis där var den!!
Ibland blir det rätt då ;)
Det gör mig inget att kallas för skämt. Det är dessutom svårt att kalla det för att någon blir lurad på något som är gratis.
Misstänker att du har egna upplevelser och förutsättningar för att jobba vidare med det om du känner för det ;) skönt att det löst sig i vart fall ;)
Det gör mig inget att kallas för skämt. Det är dessutom svårt att kalla det för att någon blir lurad på något som är gratis.
Misstänker att du har egna upplevelser och förutsättningar för att jobba vidare med det om du känner för det ;) skönt att det löst sig i vart fall ;)
Förslagsvis går du en nybörjar kurs. Finns lite överallt beroende på din hem ort. Det är lättare att våga se och lita på det man ser om man har lite handledning. Dessutom kan vissa saker man ser framstå som skrämmande och man kan behöva någon som hjälper till med tolkning.
Återkommer om bygget, att se på sånt kräver lite mer förberedelser.
Endel påstår ju att du är ett skämt, inte vet jag... Rätt var det iaf. Nån pratade oxå om vitt staket med tjocka stolpar, just mellan det och en säng låg den (staket uppe i trappan).
Kan du inte urskilja vilka av inläggen här som är ironiska? Brukar du ha svårt med att förstå ironi?
Sarkastiska menar du nog .
Förslagsvis går du en nybörjar kurs. Finns lite överallt beroende på din hem ort. Det är lättare att våga se och lita på det man ser om man har lite handledning. Dessutom kan vissa saker man ser framstå som skrämmande och man kan behöva någon som hjälper till med tolkning.
Återkommer om bygget, att se på sånt kräver lite mer förberedelser.
Kan du inte urskilja vilka av inläggen här som är ironiska? Brukar du ha svårt med att förstå ironi?
Om bygget... eller dig och bygget. Jag får upp bilder av att du haft en period då allt var mycket bra. Förmodligen var du nykär och allt skulle vara perfekt för alltid. Sen blev det inte riktigt så? Men sånt är livet. Det som var har rett ut sig och du borde befinna dig i ett läge där det allmänt är helt ok :).
Men du har funderat på hur du vill ha det. Osäker på om det gäller relation eller bygget. Det finns bra och dåliga val i livet, och det enklaste är inte alltid det bästa. Jag ser det jag vill kalla för frestelser... Men vill mana till eftertanke. Varför? Jo därför att jag ser att du har alla möjligheter att lyckas bra med det du företagit dig. Och du kommer kunna se tillbaka på bygget och den här perioden med välbehag.
Hur? Allt kommer bli bra! Meeen... det finns inga gratismål. Man måste vara beredd att kunna ge och att få. Det gäller relationen till din partner och till dina barn. Glöm inte bort varandra bara för att det blir jobbigt/ mycket en tid. Du har oroat dig för det finansiella? I vart fall säger korten det... Men vet du. Pengar kommer :) men inte gratis. Men jobbar ni för det så kommer det lösa sig vartefter :)
Ni har fått ett råd på vägen.
Ni kommer att få den hjälp ni behöver. Både praktiskt och av era hjälpare. Var beredd att ta emot den. Men glöm inte bort varifrån hjälpen kom. Visa tacksamhet, var beredd på att få bjuda igen. För annars kommer hjälpen ta slut.
På det hela taget är allt bra och kommer lösa sig :)
Lycka till/ nal