Inlägg från: Anonym (Kuknoja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kuknoja)

Min pojkvän har en liten...

Allt ifrån ordval och sätt att uttrycka till val av nick tyder ju på att TS är man. Uppenbart någon av de hysteriska nojkukarna som så gärna vill få bekräftat att alla kvinnor innerst inne bara bryr sig om kukstorlek.

På så sätt kan han skylla sitt singelliv på en egenskap han inte kan styra över istället för alla andra saker han inte vill men kan påverka.

• Anonym (Kuknoja)
    Anonym (Kfjff) skrev 2018-01-24 16:16:03 följande:

Mm.. kanske bäst att vi med mindre kukar lever i celibat så man slipper plåga er och få hjärtat ännu mer brutet

Men släpp offerkoftan, i varje sån här tråd dyker det upp tjejer som vill ha stora, tjejer som gillar mindre och tjejer som inte bryr sig. Om du väljer att leva i celibat för att du eventuellt är för liten för en viss procent av tjejerna så skyll dig själv.

Tänker du så om någon annan av dina egenskaper?
  • Anonym (Kuknoja)
    Anonym (Kfjff) skrev 2018-01-24 20:24:44 följande:

Har bara dåliga egenskaper, kuken är inte den enda men en av de jobbigaste

Du inser att du behöver proffshjälp med din självbild va?
  • Anonym (Kuknoja)
    Anonym (Kfjff) skrev 2018-01-24 20:34:22 följande:

Haha jadu, en 12cm kuk och 152cm lång låter kanske inte som några höjdar egenskaper.. eller vad tycker du?

Inte för en tjej som gillar stora kukar och långa män.

Jag är en sån tjej som inte hade tyckt det var dåliga egenskaper, dels föredrar jag medel eller mindre kukar och dels så har jobbiga upplevelser gjort att jag helt enkelt inte dras till killar som är fysiskt mycket större än jag själv. Min sambo är 164 cm lång, väger 51kg och har inte större kuk än du, han är väldens mest fantastiska man. Mitt ex var även han kort och mindre än medelutrustad, jag dumpade honom för att han låg runt.

Men jag kan förstå att du i en värld där idealet framställs som det gör känner dig långt ifrån perfekt.

Men ditt problem är inte dina egenskaper utan hur du tänker om dig själv.
Svar på tråden Min pojkvän har en liten...