• MinnaKvinna

Min pojkvän har en liten...

Hej kvinnor, jag har en fråga till er.

Min pojkvän har en liten kuk och jag har bara fått orgasm 3 gånger när vi har sex.
    Vi har varigt tillsammans i fyra månader och har sex kanske två tre gånger i veckan. Han är jättesnäll och är mycket sensuell i sängen, han gör verkligen allt rätt. Men jag har ett problem, hans pensis är bara 12cm erekt. Detta har gjort att jag kontrasterande till innan inte kommer lika ofta eller alls. Mitt ex fick mig att komma nästan varje gång (hans penis va ca 25cm). Jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen honom men skulle fortfarande vilja ha sex med mitt ex.

Vad ska jag göra kvinnor?

Mvh: Minna

• Svar på tråden Min pojkvän har en liten...
  • Anonym (hmmm)

Är det uteslutet att ni har ett öppet förhållande? Så att du kan fortsätta älska honom men fortfarande bli tillfredsställd som du förtjänar

• Walter888

Penisstorleken spelar väl ingen roll har jag hört.

Dessutom har du ju redan knullat runt?

• Jenny Nilsson

Hej,

Svårt att ge råd så utan att känna er relation och hur ni funkar mentalt i hop. Det kan ju vara en ganska känslig fråga för honom. Det finns ju alltid andra sätt man kan stimulera varandra. Jag har varit med män som har haft ganska små men där det ändå funkat, då är det mycket teknik. Samtidigt är det för mig väldigt upphetsande med någon som verkligen är stor, och då menar jag STOR. Ordentligt stor så att det nästan gör ont först. Förstod inte riktigt den känslan innan jag upplevde den, men tyvärr ... storleken betyder något. I alla fall för mig. Ni får väl prata helt enkelt.. jag är säker på att det går att lösa. Skriv gärna och berätta hur det går.

Kram

• Anonym (?)
    MinnaKvinna skrev 2018-01-22 21:38:11 följande:

Hej kvinnor, jag har en fråga till er.

Min pojkvän har en liten kuk och jag har bara fått orgasm 3 gånger när vi har sex.
    Vi har varigt tillsammans i fyra månader och har sex kanske två tre gånger i veckan. Han är jättesnäll och är mycket sensuell i sängen, han gör verkligen allt rätt. Men jag har ett problem, hans pensis är bara 12cm erekt. Detta har gjort att jag kontrasterande till innan inte kommer lika ofta eller alls. Mitt ex fick mig att komma nästan varje gång (hans penis va ca 25cm). Jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen honom men skulle fortfarande vilja ha sex med mitt ex.

Vad ska jag göra kvinnor?

Mvh: Minna

du skriver lite märkliga meningar - kontrasterade? 

12 är inte så himla litet egentligen, men man får vara fantasifull och använda händer och mun. Det är ju inte helt ovanligt att kvinnor inte kommer av penetrationen så då får man göra annat. 
    Personligen kommer jag bara av klitorisstimulering och det är fantastiskt och underbart. Det är inte sämre än en vaginal orgasm. 
  • Anonym (What?)

Hur fick du plats med 25 cm? :-O  Min man har en som är 16 cm lång fullt erigerad och den går inte in helt i alla ställningar. Är han försiktig kan den gå in i vissa men om han råkar stöta lite hårt gör det bara ont. 
    Den är ganska smal dock så jag har fått träna mina slidmuskler en del, det kanske du också behöver göra? 

Ta dig en funderare på vilket som är viktigast, en stor kuk eller din kille. 

• FruSötPotatis
    Anonym (What?) skrev 2018-01-22 21:57:39 följande:

Hur fick du plats med 25 cm? :-O  Min man har en som är 16 cm lång fullt erigerad och den går inte in helt i alla ställningar. Är han försiktig kan den gå in i vissa men om han råkar stöta lite hårt gör det bara ont. 
    Den är ganska smal dock så jag har fått träna mina slidmuskler en del, det kanske du också behöver göra? 

Ta dig en funderare på vilket som är viktigast, en stor kuk eller din kille. 

Handlar inte nödvändigtvis om en stor kuk, men varje kvinna förtjänar att kunna njuta av sex! Annars är det inte mycket till man
  • MinnaKvinna
    Walter888 skrev 2018-01-22 21:42:44 följande:

Penisstorleken spelar väl ingen roll har jag hört.

Dessutom har du ju redan knullat runt?

Ursäkta Walter men vad är det du påpekar, jag har absolut inte legat runt... Vet inte vad du klassar som mycket men fyra personer i 30 års åldern är väl inte så farligt. Enligt personlig erfarenhet blir jag mer påtänd och har lättare och få orgasm med en större penis!
  • Anonym (Horny)

Köp en 25 cm stor dildo och säg till honom att gnugga din klit medans du använder dildon i fittan.

• Anonym (KS)

Om det var en man som ville behålla sin tjej men knulla sitt ex, så skulle kan kallas ett jävla svin, ett kvinnoförnedrande svin som bara tänker med kuken. Men inga sådana reaktioner när det kommer till kvinnor. Alla behandlas olika.

Svar på tråden Min pojkvän har en liten...