Inlägg från: Anonym (.....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.....)

Min pojkvän har en liten...

MinnaKvinna skrev 2018-01-23 17:38:14 följande:

funderar absolut på vaginalt sex men han verkar inte gilla det och jag får inte samma njutning av det, annars hade det säkert passat perfekt ;)

Tack för tipset!

Om han inge gillar vaginalt sex och du inte njuter av det, vad är då problemet att han har "liten" penis?!

Vid analsex är det snarare bättre/skönare med liten penis och ni det är ju det ni båda gillar.

Så vad är problemet?
  • Anonym (.....)
    Anonym (MM) skrev 2018-01-24 19:05:53 följande:

Håller med! Har aldrig mätt någon kuk. När skulle man ta fram måttbandet? När man sliter av honom byxorna? Nej vänta ett ögonblick, nu ska jag mäta dig först? Och vad har storleken för betydelse så länge det rör sig om normalstorlek som ju 12 cm är. Pratar vi minikuk så kan jag förstå (har själv träffat två män som haft tre cm lång kuk med stånd och det har inte fungerat då kuken inte kunnat komma in i mig. Men för övrigt ser jag inte vad det har för betydelse. Det är ju mannen man är tillsammans med, inte hans kuk. 

Låter snarare som att det är din f***a som är för djup/slap.
  • Anonym (.....)
    Anonym (MM) skrev 2018-01-25 06:17:22 följande:

Hurså? Man kan inte stöta med en kuk som är tre cm.... Har du provat? 

Jag är kvinna utan någon kuk. Få kvinnor har kul.
  • Anonym (.....)
    Anonym (MM) skrev 2018-01-25 15:45:00 följande:

Har du knullat en man med en tre cm kuk? Du kan återkomma när du gjort det så ska vi se vilka ställningar som fungerar. :) 

Det har jag däremot gjort. Fungerade utmärkt i alla de vanligaste ställningar.
  • Anonym (.....)
    Semlan789 skrev 2018-01-26 01:39:57 följande:

Jo Walter, storleken spelar visst roll. Vet att män inte vill tro på det, men så är det.

Och vad menar du med det? Har hon fått tillräckligt med orgasmer redan o behöver inga fler?? Dummaste skitkommentaf jag läst.

Huruvida storleken spelar roll är väldigt individuellt.
  • Anonym (.....)
    Anonym skrev 2018-01-26 12:11:28 följande:

Skulle kvinnor ha mer kul om de hade en kuk, menar du?

Är det penisavund du tänker på? Varför kan man inte ha lika kul med en fitta?

Få kvinnor har kuk.

Om man har kul eller inte har inte med könet att göra utan hur man är som person.

Penisavund?
Svar på tråden Min pojkvän har en liten...