• joannac

BIM MARS 2018

Kör första försöket den här månaden! BIM 6-12/3, lite osäker där då min cykel vart lite hej kom å hjälp mig sen ja slutade med ppiller i december. Dock har ägglossning ägt rum både december och januari men mensen har vart aningen förskuten. Följer min natural cycles app maniskt och ligger i nu då jag är inom den fertila gränsen i appen. Vågar  ju inte hoppas på ett första försök, men hade vart magiskt!! 

Kram på er!

• joannac
    maria1992 skrev 2018-02-12 14:02:25 följande:

Hej tjejer! 

Tempen sjönk idag och mensen kom precis. Suck. 

5:e försöket nu då... Börjar bli tröttsamt.. Rosenrot är köpt. Hoppas på underverk. 

Bim 13/3.

Usch då, gud va trist.. Håller tummarna för dig!! 5e gången gilt!!
  • joannac
    Grynet89 skrev 2018-02-15 18:03:42 följande:

Hej gänget! Tredje försöket, första barnet här. Har använt mig av ägglossningstester och därför troligtvis prickat rätt dessa båda månader men ingen bebis förutom mycket skengravid och mensvärk i två veckor... :) vet att det inte är någon idé att bli orolig ännu men är man en otålig person så är det svårt... blev många gravida till slut i bim februari så hoppas på samma här. Lycka till <3

Va tråkigt att höra att det inte blivit nån bebis, får hoppas på tredje gången gilt! Jag kör första försöket och är redan helt uppslukad i det, hoppas på att det går snabbt annars lär jag bli tokig, haha.
    När har du bim nu i mars?:)
  • joannac
    Grynet89 skrev 2018-02-16 06:46:11 följande:
    Jag har bim ca 14/3, dudå? Ja alltså dagarna mellan äl och bim känns som ett år!
    Min hart vart lite oregelbunden sen jag slutade med ppiller, men enligt nc appen har jag 12/3. Sjukt nära varandra då ju!
    Vet du när äl kommer för dig? :)
  • joannac
    Elsaida skrev 2018-02-16 10:39:16 följande:

Nu är de bekräftat att vi fick ännu en kemisk i februari, så 3 kemiska och ett mf nu då sedan i november....börjar bli lite tjatigt men vi hoppas på att Mars är våran månad :)

BIM mars: 

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder 

2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018 

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss 

4/3 Sofiaaaaaa 

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa 

6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, Jeex, XAHHA92 

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna 

8/3 LillaMy08 

10/3 Långväntanefterdig 

12/3 Lillefiddelin

18/3 Elsaida

------------------------------------------

Vi som fått +

Håller tummarna för ett plus i mars för dig! jag har bim 12/3, denna eviga väntan.. kram på dig!
  • joannac
    Bambi91 skrev 2018-02-18 10:56:03 följande:

Wey! Fick fast gubbe idag, så nu ska jag o killen mysa massor :D

åh grattis! mitt lh är påväg att stegra, svagt idag men synbart tydligare än i förrgår. Hoppas ägglossningen håller sig till tidigast onsdag, iväg med jobb måndag till sent på tisdag. dålig tajming.. får ligga i idag och så fort jag kommer hem helt enkelt ;) kram!
  • joannac
    Bambi91 skrev 2018-02-18 12:36:02 följande:
    Åh ja men om ni kör idag o när du kommer hem borde de va lugnt med tanke på hur länge spermierna kan leva i kroppen! Håller tummarna för dig iaf :D kram
    ja men precis! lite så jag tänker också :) håller tummarna för dig med!
    När har du bim?
  • joannac
    Bambi91 skrev 2018-02-18 13:41:15 följande:
    Lite oklart, slutade äta p-piller i december, så tänker att min cykel kanske inte är helt jämn än, men min förra var på 31 dagar, så om jag räknar på det så blir BIM den 5:e :D kommer nog inte klara av o vänta så länge på att göra test dock, haha! När har du BIM? :D
    lite oklart här med. slutade också äta i december och började med NC. Hade två veckor förskjuten mens nu i februari. Men den 12/3 tror min NC app att jag har bim. tänker att jag tar första testet 2v efter jag har hittat ägglossningen med lh test. Om man nu kan hålla sig sålänge vill säga, haha. Tveksamt ;)
  • joannac
    Grynet89 skrev 2018-02-18 17:29:22 följande:
    Jag bör ha äl tyyyp 28/2 eller 1/3! Och du? Hoppas att det går bra för oss <3
    Borde ha äl nån gång mellan 19 - 23 feb :) NC appen säger 23/2. Vi ligger i redan nu och följer upp med lh test så vi borde lyckas pricka den!
    Ja det hoppas vi verkligen! <3
  • joannac

BIM mars:

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder

2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Liten 2018, Jeex

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq, PowerL

4/3 Sofiaaaaaa, Theresu

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92

7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08

10/3 Långväntanefterdig