BIM MARS 2018
Har sådana stickor som mäter tidigt från 10.. Men måste det va morgonurin då? Har bim 3/3
men du kan ju lika gärna få utslag mitt på dagen.
Har också bim 3/3. funderar starkt på att ta ett testa tidigt 10 test imorgon :)
Har sådana stickor som mäter tidigt från 10.. Men måste det va morgonurin då? Har bim 3/3
Jag var dum nog att titta på gårdagens negativa test igår kväll ( alltså 12 H efter att jag tog det). Då fanns ett svagt men tydligt färgat streck. Jag vet förstås att det inte är giltigt, men började ändå få upp lite hopp.
Dagens test på BIM-4 dock helt neg.
Jag brukar plussa senare än så, men detta är första gången jag kör på testa tidigt. Jag får helt enkelt vänta och se, men man blir ju så otålig!
Jag har molvärk och lite fylligare bröst, men det kan ju förstås lika gärna vara PMS.
Hur har det gått för er som skulle testa idag?
Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3
[quote=78510063][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-28 16:34:14 följande:[/quote-nick][/quote]
Åh va spännande!! Det måste ju va ett plus!!
Oh herregud så fel jag hade om mig själv. Jag ÄR gravid!
Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....
Någon som känner igen sig? har massor med vita mjölkiga vattniga flytningar, hade redan lite för ca 1 (äl+6) vecka sen men idag (äl+14) va det väldigt mycket. Har haft flytningar innan mens men dom brukar inte va vita?! kroppen kan ju spela mig ett spratt och hitta på massa nya menssymptom men vill ju ändå hoppas att det beror på nått annat.
Några tankar?
kram tjejer!
Tjejer!!! Jag har PLUSSAT!!! Kan knappt tro det. BIM-1 enl NC och jag har aldrig förr fått två streck på ett testa tidigt men idag fanns dem där.
Svagt visserligen, men vågar lita på det pga aldrig fått spökstreck i hela mitt liv.
Det nedre testet är från idag, den från i förrgår helt blankt!
Åååh, så chockad nu!!
Tog ett digitalt test imorse som visade gravid!!!!!!! Är så himla glad!!!!!'
Tog en av Testlagrets sticka i samma urin. Det visade ett svagt svagt streck, bara som en skugga.
Fick svagt streck i tisdags på Babyplan. Då stämde det!
BF blir 9/11. :) Hoppas bara allt går vägen denna gång. Fick missfall i dec...
Grattis till alla som plussat!!
Läste att det var någon som skrev om flytningar, vattniga och vita. Jag har det samma och brukar inte ha det. Jag brukar vara nästan torr fram till mensen. Eller ha ofertila flytningar. Inte som det är nu.
Annars vaknade jag med lätt lätt illamående. Och går in på Äl +8 idag. Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får testa!!
Joannac: ja men precis! Skulle kännas väldigt irriterande om jag skulle få mens när jag har massa saker som jag normalt inte har före mens...
Jag hoppas vi plussar!
Imorse kom mensen med besked på BIM -3. Visste så fort jag vaknade att det var på gång. Så februari-månads ÄL lyckades vi ej bli gravid. Även om jag misstänkte det så kan man inte undgå att inte bli besviken.
Min nya BIM är beräknad till den 28/3 så jag får därför tillsvidare stanna kvar i denna tråd med er!
Denna cykel blir vårt tredje försök på vårt första barn och jag hoppas förstås att det blir tredje gången gillt för oss
Uppdaterar BIM-listan i nästa inlägg och flyttar min BIM.
Grattis till alla som plussat hittills!
Bim+1 idag, ingen mens i sikte, ingen mensvärk eller molvärk och negativt gravtest..
nu får det va antingen eller känner ja. orkar inte gå runt att undra mer!!
Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....
Lycka till alla! Och grattis ni som fått plus!
Börjar tro att NC har satt ut min äl fel.. har haft 2 tempoökningar. är på bim+5 idag annars om det stämmer.
Visade väldigt svagt på cb early igår och inget på ett annat tidigt idag.. rädd att det kanske va ett spök :( men strecket syns tydligt idag fortfarande.. har mensen inte dykt upp på lör/sön testar jag igen.
Hoppas på att min bim egentligen skulle vart senare och att hcg nivån fortfarande är för låg (först beräknade NC bim 12/3 men bytte till 3/3)
Lite högre exponering på bilden för att min mobilkamera är usel. Vad tror ni?!
Åh syns ju absolut ett streck iaf!! Känns inte som ett spök väl? Syns tydligt iaf :D Hoppas hoppas hoppas :D
inget plus idag och ingen mens.. blir så jäkla trött.. bim+8. svagt på clearblue early bim+4.. känns ju garanterat som spök nu..
nu får i så fall mensen gärna komma så vi kan försöka på nytt. typiskt, fick upp hoppet där ett tag :( tempen håller sig uppe iaf.. förvirrande