BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej tjejer!
Tempen sjönk idag och mensen kom precis. Suck.
5:e försöket nu då... Börjar bli tröttsamt.. Rosenrot är köpt. Hoppas på underverk.
Bim 13/3.
Hej tjejer!
5:e försöket nu då... Börjar bli tröttsamt.. Rosenrot är köpt. Hoppas på underverk.
Bim 13/3.
Tråkigt! Ni får inte hjälp av landstinget? Håller tummarna extra mycket för er den här månaden då!
Hej tjejer!
Bim 13/3.
Rackarns också!
Men du, lycka till nu på nästa runda :)
Ja precis. Har träffat en jätte duktig manlig läkare som lyssnar och förstår mig. Jag ska till gyn och kolla om jag har cystor på äggstockarna då jag vid några tillfällen tidigare haft en hemsk mensvärk!
Vi har inte pratat så mycket om det nu för vi är rädda att vi ska bli besvikna men vi kör så klart oskyddat å hoppas att mensen kanske kan komma nu några månader :)
Ska bli spännande att följas åt här!
Hoppar in i tråden! Detta blir vårt 3:e försök med första barnet :) Bim för mig blir 9-10:e mars om cykeln är på 30 dagar som vanligt.
Har tänkt prova med ägglossningstest denna månaden bara för att försäkra mig om att den kommit igång som den ska. Tog ut min hormonspiral i december och mensen kom igång direkt. Har varit gravid två gånger tidigare varav en abort och ett missfall (för ca 1,5 år sedan), vid dessa tillfällena blev jag gravid bara av att slarva lite med P-pillerna, så jag tog nog för givet lite väl mycket att jag skulle bli gravid "direkt" nu när jag väl försöker på riktigt. :P
Någon som vet när jag borde börja med stickorna? Dag 13-14 eller tidigare till och med? (cykel på ca 30 dagar)
Långa köer till den vi tillhör dessutom har de inte så gott rykte i bemötandet mot samkönade par. Haft vänner som börjar inom landstinget men valt att bryta o ta Danmark istället.
Har en son sen tidigare som är tillverkad i Danmark. De är fantastiska på den kliniken så ändå värt o ta kostnaden själv.
Hoppar in i tråden! Detta blir vårt 3:e försök med första barnet :) Bim för mig blir 9-10:e mars om cykeln är på 30 dagar som vanligt.
Har tänkt prova med ägglossningstest denna månaden bara för att försäkra mig om att den kommit igång som den ska. Tog ut min hormonspiral i december och mensen kom igång direkt. Har varit gravid två gånger tidigare varav en abort och ett missfall (för ca 1,5 år sedan), vid dessa tillfällena blev jag gravid bara av att slarva lite med P-pillerna, så jag tog nog för givet lite väl mycket att jag skulle bli gravid "direkt" nu när jag väl försöker på riktigt. :P
Någon som vet när jag borde börja med stickorna? Dag 13-14 eller tidigare till och med? (cykel på ca 30 dagar)