Bambi91 skrev 2018-02-27 12:36:28 följande:
Haha jag har också drömt att jag testat positivt, i förrgår natt vakna jag o somna om 3 gånger o alla gånger jag somna om drömde jag att jag testa positivt! O igår natt drömde jag att jag var gravid ist, Haha! Magen har känts lite konstig, känns som det händer något därinne men känns också som inbillning. Vaknar om nätterna och inbillar mig att brösten känns klumpigare och mer i vägen men sen när jag går upp på morgonen är de helt normala, sån inbillning! Haha! Hade positivt ÄL-test 18:e, så borde haft ägglossning ngn dag efter det om jag nu hade ägglossning(tempar inte än), tagit vanlig grevtest men visar såklart neg, sugen på att köpa ett early-test, men vet inte, har några billiga grav-test kvar så är knäpp o tänker ta de resten av veckan, sen har jag digitalt clearblue som jag tänkte ta närmare BIM(5:e), får se hur jag lyckas hålla mig:D önskar så att alla här inne blir gravida, håller massa tummar för oss :D
haha asså man vill ju inte vara den som inbillar sig saker men man kan ju fan inte låta blir ibland.
mina bröst är lite större och ganska svullna, liksom spänstigare typ. men somsagt ytterligare en sak jag ibland, inte alltid, får innan mens.
kunde det inte vart olika symtom så skulle allt va mycket lättare, haha.
till och med min kille är nere i göra barn bubblan, och beskrev det som slöseri när han inte kom i mig. så jäkla söt, haha.
vi har bim så jäkla nära varandra, hoppas vi plussar samtidigt. och att alla andra i gruppen plussar!
känns så skönt att kunna skriva av sig här när vi inte är öppen utåt vänner och familj med att vi försöker.
hade väll tjatat hål i huvudet på sambon vid detta laget annars ;)
kram på er!!