BIM MARS 2018
Åh jag vill också ha ett plus, ska försöka ha is i magen till helgen. ÄL+7 idag och dagarna kunde inte gå långsammare... Sån fruktansvärd halsbränna idag och såklart börjar man ju tänka att det kanskeeee är ett tecken haha.
Åh jag vill också ha ett plus, ska försöka ha is i magen till helgen. ÄL+7 idag och dagarna kunde inte gå långsammare... Sån fruktansvärd halsbränna idag och såklart börjar man ju tänka att det kanskeeee är ett tecken haha.
Hej! Får jag hoppa in? Bim på tisdag13/2. Andra försöket, andra barnet. Känner inga symptom alls. Hur har ni andra det som har bim i dagarna? Känner ni av nåt?
Hej på er alla:) min ägglossning ska enligt appen starta den 14/3 men eftersom jag nu verkligen ville veta så började jag lite innan och testa och idag vaknade jag med molande värk i magen och gjorde ett ägglossning test igen nu idag är strecket starkare och är detta positivt? Tänker så jag ej missar ägglossning. Ha en fin dag :)
Stragge: har du testat något mer??
Jag testade idag äl+10 men var negativt :(
Åh typiskt :(
Jag har testat i 2 dagar hehe men båda har varit negativt... bara att fortsätta att leva på hoppet!
Jag tog ett till nyss och det blev starkare är detta positivt ?
Detta kan väl inte vara annat än positivt? =D
Inget snack! Grattis <3
Stragge: grattis!! Va kul! :)
Här testade man negativt igen.. äl+11
Plussade med sonen äl+12. Då han inte var planerad så testade jag inte dagarna innan och det va en sån RFSU-sticka. Blev ett svaagt +. Så ska kanske inte ge upp hoppet än..
Lyckades till slut ta mig förbi ett apotek, snabbt hem och kissa på stickan, och titta!! Är i chock, vart ju helt säker på att mensen var på g.
Ni hade så rätt så <3 hoppas vi ses i BF Novembergruppen allihopa !
ÄL+10 idag.
Hej på er!
Jag har läst här ett tag med aldrig skrivit nåt. Nu behöver jag lite hjälp.. :) Jag är 30+ och vi längtar efter barn. Kör med ägglossningstest så jag vet när jag har det och har bim på onsdag.
Idag tog jag ett test för att mina bröst ömmar mer än någonsin! Är detta positivt? Det skulle va så kul att överraska min sambo med detta! :)
Det är restlagrets tester och jag har läst lite olika om dom, har dock aldrig fått ett streck överhuvudtaget förutom kontroll streck då..
hjälp :)
En fråga
Några år sen jag vart gravid så man glömmer en del,,
Stickningar ner i slidan el hur man ska säga, är det nån som har haft det eft äl? Hade max äl igår och har sexat enormt , vad kan det ha vart som stack till så? Inte i magen utan stickningarna var liksom nere i slidan pågick några sec och kom ett par tre gånger
Gjorde inte ont
Vet nån?
Hej, hoppar in här, har min beräknade mens-dag IDAG, försökt länge nu och även kollat upp så att jag inte har pcos men ännu ej fått provsvaren.. hoppet är det sista som överger en så jag tog ett test idag. Hjälp mig tyda, snälla! Alla andra gånger jag testat har det visat starkt nej eller ETT streck. Men detta känns lite mer otydligt.. jag kan nämligen nu se ett svaaaaaaagt rosa streck till.. kanske starkare med ett test om några dagar? Vad tror ni...? Isf är detta vecka 4, vecka 5 imorgon..
Nämen gud.. tror ni?
Jag tvivlar nog för att det gått så lång tid och så många negativa test och jag tycker nog att detta är rätt svagt och kanske för tidigt? Men jag HOPPAS!!!!! ???????? Ska testa igen om några dagar och hoppas det blir starkare för då kan jag vara säker! ??
Bim-listan
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba