• Tiinuli

Någon mer som ruvar?

zuces skrev 2018-02-07 09:04:43 följande:

Klart det där är plus!!! Grattis grattis grattis!!

Jag ska be mannen köpa digitalt nu idag, ska testa med sticka igen i eftermiddag och får jag lika starkt test som jag fick imorse så tänker jag doppa det digitala i samma urin och hoppas på att få se det jag vill se! Har testdag på söndag egentligen

Lite skeptisk ändå :/

Jag tror digitala kanske visar plus senare än vanliga? Då jag fick minus med digital igår?

Får väll ta ett nytt på fredag kanske
  • Tiinuli
    Linsi skrev 2018-02-07 09:07:16 följande:

Tycker det ser ut som ett plus. Som sagt bättre att avvakta lite och låta kroppen producera tillräckligt med hormon. Om någon dag ska du se att det nog inte är några tveksamheter alls. 

Grattis! 

Vilken dag testade du på?

Mm, är på ruvardag 7 med 5 dagars
  • Tiinuli
    smurf11 skrev 2018-02-07 09:13:33 följande:

Vad härligt för er båda! Känner ni något i brösten eller andra tecken?

Det är det också, känner absolut ingenting! Läskigt ju, lite mensvärk då o då så känns som man ska börja blöda när som.
  • Tiinuli
    Linsi skrev 2018-02-07 11:23:37 följande:

Jag tror att vi ligger i samma ålder. Iaf med tanke på att du lagt ditt inlägg under kategorin 40+. Jag satte in mina den 24:e och fick testdag 10/2. Så då borde det ge en bra indikation på fredag. Hoppas, hoppas att det funkar för oss båda. Börjar få lite smått ångest... Både vill veta och inte (är ganska skönt att gå i sin lilla bubbla till ingen mens eller negativt test dykt upp)

Jag är också äldre, 36 år men hoppas att det kan gå ändå.
  • Tiinuli
    zuces skrev 2018-02-07 13:56:35 följande:

Jag gråter ihjäl mig, kan inte tro att detta är sant!!! Dagen då det är min tur!!

Men där ser man :)

Stort grattis <3
  • Tiinuli
    smurf11 skrev 2018-02-08 19:51:55 följande:

Hur ledsen kan man bli? Så klart blev det ett minus! Jag vet inte hur och vad man ska göra. Jag vägrar acceptera att vi inte ska få lyckas. :?-(

Grattis och lycka till, till er som är gravida!

Beklagar verkligen <3 vet hur tuft det är när det inte gått vägen :(

Hade ni något till frysen?

Jag har kontaktat kliniken ifall att om FET hur det går till och så , så är förberett om det inte funkar nu. Har fått MA förra våren så vet att inget är en självklarhet. Dessutom har inga som helst känningar just nu som skrämmer livet ur mig.
  • Tiinuli
    smurf11 skrev 2018-02-08 20:50:54 följande:

Tack för förståelsen! Vi har inget i frysen! Så jag vet inte hur vi ska göra nu! Får panik av att man bara blir äldre! Jag förstår inte varför det inte går?! De säger alltid att det ser så fint ut!

Men fsh är högt och AMH lågt der är ju inte bra.

Jag är helt förkrossad, hur ska man ha råd .m.m.?!

Vad skönt att ha i frysen också! Lycka till!

Ja ålders stressen känner jag också som är värst att man då inte kan riktigt ta paus för attt det inte finns tid att pausa även om man skulle behöva det. Jag vart jätte deppig efter vårat misslyckade försök , inget till frysen och efter det andra blev avbrutet så kändes allt verkligen skit o tänkte att nu skiter jag i det här! Men vi hade tur denna gång och det blev till frysen vilket gör att man kan andas ut lite. Vad jag menar är att man ska inte ge upp, det kommer att gå en dag <3
  • Tiinuli
    macksan skrev 2018-02-08 22:52:02 följande:

Hur har det gått för dig? Har du gjort något mer test? :)

Nojjar mig att det inte går som det ska så har tagit en till test i morse för att se om strecket blivit starkare men vet inte om blev klokare...

• Tiinuli
    zuces skrev 2018-02-09 08:32:46 följande:

Det är starkare, tillåt dig själv att må bra och glädjas <3

Ska försöka men ah så svårt :)

Vet du om det finns någon Fb grupp för ivf plussare?
  • Tiinuli
    macksan skrev 2018-02-09 09:37:48 följande:

Jag tycker det ser klart positivt ut :D när har du testdag?

Inte förens 13.2
  • Tiinuli

[quote=78454044][quote-nick]zuces skrev 2018-02-10 12:25:05 följande:[/quote-nick]Nej men det finns en ?vanlig? fb grupp för bf oktober, har du hittat nån för bara ivf:are? :)[/quoter

Nä vet inte därför jag frågar :)

Hur he det gått för dig annars? Några känningar? Testat nått mer?

• Tiinuli
    Nemi76 skrev 2018-02-10 21:47:58 följande:

Vad tiden går långsamt! Fick rejäla hugg i livmodern nyss så det känns sådär just nu. Har ytterst svårt att tänka mig att detta ska gå vägen. En vecka kvar till test...

Ja vist går den! Jag är på rd11 men redan plussat dag 7 och 9 svagt. Har inga känningar än så lite rädd att mensen kommer när som.

Hugg i livmoder tyder väll på bra saker, att det händer nått :) när har du TD? Hur länge var embryot odlat? håller tummarna
Svar på tråden Någon mer som ruvar?