Inlägg från: Anonym (Pepp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pepp)

Mullig, är man eftertraktad?

Folk gillar olika utseenden. Jag föredrar lite runda män framför vältränade. Vältränade män är så hårda och kantiga. Jag föredrar en kramgo man helt klart!

• Anonym (Pepp)
    TorstaTorst skrev 2018-02-23 11:43:49 följande:
    Absolut, men det finns fortfarande drag och egenskaper som en majoritet gillar. Det är väldigt mycket trend idag att säga att "alla är olika" i syfte att få det att framstå som att tjockisar kan välja mellan lika många män som slanka eller kurviga kan. Det är helt fel.

Absolut finns det män som går igång på överviktiga kvinnor, men de är i minoritet.
    Sant. Nu är "pappakroppen" het, dvs många kvinnor gillar lite småmulliga män. Min man är lite småmullig. Mysigt tycker jag. Jag är själv smal. Jag tror att min man hade gillat mig även om jag gick upp i vikt, men det vill jag inte själv.

Jag dejtade en kille en gång med supersnygg och vältränad kropp. Han var urläcker att titta på, men att krama och ha sex med, inte så mycket.

Jag går inte igång på överviktiga män, men det finns de som gör det. Kolla på stan så får du se alla möjliga par.

Svar på tråden Mullig, är man eftertraktad?