Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Robb80 skrev 2018-05-21 14:23:41 följande:

Vad menar du med det? Att dina samlag skall betyda något????

Att jag vill att personen jag ska vara med ska vara någon jag tycker och som tycker om mig, en person som jag känner mig trygg med och kan lita på.. behöver inte just vara enbart kärlek men något mer än bara sex..
  • Anonym (mullig)
    Thrandir skrev 2018-05-21 14:28:28 följande:

Troligtvis att hon vill ha sex med någon hon tycker om och att det inte ska vara one night stands!

Precis
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Man 2) skrev 2018-05-21 15:29:55 följande:
    Min fru var 29 vid debuten. Hoppas att du inte behöver vänta så länge, men det gick också. Hon ville egentligen vänta tills hon var gift och när hon var i din ålder var hon stressad över att aldrig hitta någon, men sen släppte hon liksom taget och accepterade att vara ogift och oskuld just då. Sen när hon träffade en man så gjorde hon det bara och då kändes det rätt och gick hur bra som helst.
    Känns väldigt skönt att höra andras upplevelser kring liknande situationer, jag har alltid känt mig så ensam men börjat inse att jag inte är ensam om det utan att det handlar om att folk inte pratar om det (vilket inte jag gör öppet förutom med några enstaka nära vänner). Men här får man en annan bild som jag mer motsvarar verkligheten iaf i vissa situationer. 
  • Anonym (mullig)
    Mackan_TM skrev 2018-05-24 13:54:50 följande:

Jag fastnar ofta för kurvor. En del kvinnor märker jag, precis som TS skriver, inte är bekväma med att jag gillar kurvor. I det stora hela handlar det om attraktion, men är inte kvinnan bekväm måste man ju se till att hon blir bekväm med sällskapet.

Jag har väldigt svårt att tro att killar menar allvar när de säger att dem tycker om hur jag ser ut.. men det handlar nog mycket om mitt dåliga självförtroende hoppas att det ändras snart dock börjar känna mig finare m..m
  • Anonym (mullig)
    Mr jonsson skrev 2018-05-25 03:25:08 följande:

Finns många opraktiska effekter.

Ökad vikt ger sämre ork, man kan inte göra lika vågade ställningar, fettet på både man o kvinna vid könet är i vägen och förminskar kuklängd och på tjejen mindre penetration, klitoris hamnar inte lika ytligt. Stora bröst kan komiskt komma i besvärlig självsvängning vid tex bakifrån.

Då jag har haft ett antal partners på mellan 43-50kg blir jag varje gång påmind om fördelen med smal o smidig kropp och jag ska själv snart börja banta med lchf.

Givetvis finns det säkert dem som ser dessa opraktiska effekter men jag kan mota bort en förutfattad mening och det om att klitoris inte ligger ytligt.. min ligger rätt så ytligt och har ingen som helst problem med njutning av att stimulera den .. tycker tyvärr du har lite väl hård dragna punkter .. men alla har rätt till sina åsikter men sen även det med orken en hel del mulliga tjejer är i bra fysisk form och det handlar inte något om deras vikt..
  • Anonym (mullig)
    Mr jonsson skrev 2018-05-25 03:59:07 följande:

Du får radera de negativa tankarna för det finns visst massor av män som gillar mulliga men även de som gillar sjukt feta kvinnor lika väl som det finns många som tänder på handikappade, enbenta osv.

Jag vet inte din historik om hur många killar du haft eller om du kanske fortfarande är oskuld. Känslig fråga som du ev kan svara i ett pm till mej.

Anledninget till att jag frågar är att det finns så många tjejer som inte har gjort sin sexdebut eller inte haft relation på länge och därför blir det en stressfaktor som bara slår knut på ditt självförtroende o självkänsla och skapar ångest o panik som det svårt att träffa någon.

Jag känner en mullig tjej på 35år som är oskuld där alla hennes desperata försök att träffa en kille går åt skogen för att hon ställer för höga krav på första killen och att hon satt upp ett eget regelverk på hur saker ska ske som bara inte funkar. Jag ville hjälpa henne efter 2 månaders chattande och föreslog att vi kunde träffas o snacka på ett fik fullt med folk. Jag var inte ute efter att knulla henne men hon grävde fram div desperata argument för att inte fika med mej och där blev det stopp. Jag fortsätter läsa hennes dagbok där hon berättar hur hon misslyckas fortfarande. Det är som om hon törstande mitt i öknen vägrar dricka mitt vatten för det är säkert förgiftat.

Hade jag bott närmare hade jag också velat haft sex med dej och i sakta mak på dina villkor gett dej en härlig o lärorik upplevelse även om jag föredrar magra tjejer.

Jag tycker du nu ska skicka pm till de killar som vill ha separat kontakt med dej och bara se vart det leder. Sätt inte en massa regler el hinder utan våga ta språnget till något nytt.

Är oskuld och det är något jag har mått dåligt över.. men oskulden beror inte på min övervikt utan på en upplevelse som jag hade i tonåren som påverkar min tillit till människor... För mig är det viktigt att sexet betyder något och jag vill inte ligga med vem som helst..

Angående denna tjej så känner jag igen mig.. man kan ha en rädsla för att träffa personer som man skrivit med på nätet... Har själv det och med vissa har jag kunnat vara öppen och sagt som det varit och dem har accepterat det men vissa tjatar och tjatar som jag upplever att du kanske gjorde och då vill man inte men kan ha svårt att säga det rätt ut och kommer då med ursäkter.. och det kan ju vara så enkelt att hon inte var attraherad av dig och varför ska hon då ligga bara för att inte vara oskuld längre eller?

Ber om ursäkt nu men jag hade inte velat träffa dig du verkar inte ha den förståelse som krävs för att det ska kunna funka med mig.. jag är inte bara ute efter att ligga då hade jag kunnat gjort det den saken är klar...

Och bara att du skriver att jag föredrar egentligen magra tjejer... Hur tror du jag hade ens kunnat överväga att ha sex med dig? Attraktion är viktigt och avgörande i många fall.. du är enbart ute efter en fitta att få penetrera och då har du satsat på fel kort.. mina erfarenheter har gett mig många bra verktyg så hoppa ner från din höga häst och tagga ner lite det kommer du tjäna på i längden
  • Anonym (mullig)
    Mr jonsson skrev 2018-05-25 03:59:07 följande:

Du får radera de negativa tankarna för det finns visst massor av män som gillar mulliga men även de som gillar sjukt feta kvinnor lika väl som det finns många som tänder på handikappade, enbenta osv.

Jag vet inte din historik om hur många killar du haft eller om du kanske fortfarande är oskuld. Känslig fråga som du ev kan svara i ett pm till mej.

Anledninget till att jag frågar är att det finns så många tjejer som inte har gjort sin sexdebut eller inte haft relation på länge och därför blir det en stressfaktor som bara slår knut på ditt självförtroende o självkänsla och skapar ångest o panik som det svårt att träffa någon.

Jag känner en mullig tjej på 35år som är oskuld där alla hennes desperata försök att träffa en kille går åt skogen för att hon ställer för höga krav på första killen och att hon satt upp ett eget regelverk på hur saker ska ske som bara inte funkar. Jag ville hjälpa henne efter 2 månaders chattande och föreslog att vi kunde träffas o snacka på ett fik fullt med folk. Jag var inte ute efter att knulla henne men hon grävde fram div desperata argument för att inte fika med mej och där blev det stopp. Jag fortsätter läsa hennes dagbok där hon berättar hur hon misslyckas fortfarande. Det är som om hon törstande mitt i öknen vägrar dricka mitt vatten för det är säkert förgiftat.

Hade jag bott närmare hade jag också velat haft sex med dej och i sakta mak på dina villkor gett dej en härlig o lärorik upplevelse även om jag föredrar magra tjejer.

Jag tycker du nu ska skicka pm till de killar som vill ha separat kontakt med dej och bara se vart det leder. Sätt inte en massa regler el hinder utan våga ta språnget till något nytt.

Är oskuld och det är något jag har mått dåligt över.. men oskulden beror inte på min övervikt utan på en upplevelse som jag hade i tonåren som påverkar min tillit till människor... För mig är det viktigt att sexet betyder något och jag vill inte ligga med vem som helst..

Angående denna tjej så känner jag igen mig.. man kan ha en rädsla för att träffa personer som man skrivit med på nätet... Har själv det och med vissa har jag kunnat vara öppen och sagt som det varit och dem har accepterat det men vissa tjatar och tjatar som jag upplever att du kanske gjorde och då vill man inte men kan ha svårt att säga det rätt ut och kommer då med ursäkter.. och det kan ju vara så enkelt att hon inte var attraherad av dig och varför ska hon då ligga bara för att inte vara oskuld längre eller?

Ber om ursäkt nu men jag hade inte velat träffa dig du verkar inte ha den förståelse som krävs för att det ska kunna funka med mig.. jag är inte bara ute efter att ligga då hade jag kunnat gjort det den saken är klar...

Och bara att du skriver att jag föredrar egentligen magra tjejer... Hur tror du jag hade ens kunnat överväga att ha sex med dig? Attraktion är viktigt och avgörande i många fall.. du är enbart ute efter en fitta att få penetrera och då har du satsat på fel kort.. mina erfarenheter har gett mig många bra verktyg så hoppa ner från din höga häst och tagga ner lite det kommer du tjäna på i längden
  • Anonym (mullig)
    Vilkenfindag skrev 2018-06-02 11:45:52 följande:

Det är väldigt skönt att människor är olika. Det finns människor som gillar mulliga och andra som föredrar tunnare figur. Fast viktigast är vad du gillar.

Skit i vad andra tycker.

Tänk på att alla går runt med osäkerhet i magen. Åtmiståne merparten normala människor. Själv så blir jag inte särskillt attraherad/nyfiken på supersjälvsäkra människor som vet svaret på allt och är supermodeller enligt dem själva.

Män som te.x jag själv (är 190cm och väger 83kg) är ganska osäker och med lite lagom kass självkänsla. Fast jag jobbar på det och säger peppande saker för mig själv under dagarna.

Du äger och dominerar tjejjen!

Mvh

Tack för dina peppande ord, det är oftast svårt att säga det till sig själv så är så viktigt att höra från andra det du säger
  • Anonym (mullig)
    thofa1 skrev 2018-06-02 14:40:18 följande:

Hur gammal/ung är du?

Blir snart 25 år
  • Anonym (mullig)
    Speeddevil skrev 2018-06-02 17:02:41 följande:

Jag har inte nåt emot en mullig tjej, jag tänder mycket på det som finns där inne och samma sexuella intressen!

Oftastnär man lär känna nån så finner man dom vackra när man lärt känna dom.

Det är sådant jag vill ska ligga som grund och gör det iförhållande men är så rädd att bli dömd på väg in i ett förhållande innan man lärt känna varandra
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?