Ha sex med en mullig tjej?
![](http://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Du har en fantastisk kropp! Av det man har läst från dina inlägg här, så har du en även en fantastik personlighet. Den som får chansen att fastna i dina ögon kan känna sig lyckligt lottad!
Fantastik kropp!
hade väldigt gärna haft närmre kontakt med dig;)
ser kurvigt o härligt ut
tycker du är vackert sexig!!
Skämmas tycker jag inte du skall göra. Kvinnliga trevliga former. No worries! Tror att man själv är sin största fiende lite när det gäller graden av "nöjdhet" över sig själv. Var den du är, vem skall du annars vara?
När jag träffade min fästmö så hade hon stora problem med sig själv. Hon tyckte verkligen inte om hur hon såg ut plus att hennes dåvarande pojkvän påpekade detta jämt och ständigt. Hon var ganska så smal och så fort hon fick höra något om sin vikt eller form så åt hon mindre. Efter många pratstunder med henne och många komplimanger om främst hennes personlighet, så fick jag henne att se på det hela lite ljusare och efter ett par veckor så hade hon gått upp med ca 3 kg. Snacka om att hon blev glad då! Idag är hon fullt frisk, god kroppsform och springer varje dag.
Får man bara höra av andra att man själv duger tillräckligt många gånger så börjar man tro på det själv.
Om du bara vill ha någon att prata med så är det bara att skicka ett pm. Vore kul att få prata lite mer med dig.
Alltså hur är din situation egentligen? Har du haft någon pojkvän? Sex? Eller upplever du att du aldrig får någon eftersom du inte har varit nöjd med din kropp?
Ser inga fel med den kroppen.
Det viktigaste för mig är att se och känna att den andra parten är kåt och aktiv i sexakten.
Det ser man när man tittar i varandras ögon.
Synd att bilden blivit borttagen. Blev nyfiken på hur du ser ut ;)