• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (Jv)
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-17 17:34:11 följande:

Har äntligen träffat en person som får mig att känna mig vacker precis som jag är :) han får mig att le och han får mig att kunna titta mig själv i spegeln och säga jag är vacker :)

Vet inte riktigt varför jag skriver det här men ville få ut min lycka så alla kan se :)

Grattis! Minns att jag läste den här tråden för längesen:) Men, såg att du lagt ut en bild, blev såå nyfiken på hur du ser ut nu ju, och så går inte bilden att se :/ Du kan inte lägga ut den igen?
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Jv) skrev 2018-08-17 19:19:11 följande:

Grattis! Minns att jag läste den här tråden för längesen:) Men, såg att du lagt ut en bild, blev såå nyfiken på hur du ser ut nu ju, och så går inte bilden att se :/ Du kan inte lägga ut den igen?

• Anonym (Linda)

Gött med mulliga damer mums mums filibabba

• Anonym (P)
    Pope Joan II skrev 2018-08-17 18:04:22 följande:

Kul att du träffat någon som du trivs tillsammans med. Själv tycker jag dock att livet handlar om väldigt mycket mer än att vara vacker, känna sig vacker, undra om man är vacker, oroa sig för att inte vara vacker nog och så vidare. Det blir inte mycket till innehåll om allt ska gå ut på att ha en partner för att spegla sig i. 

Enda vettiga som har skrivits i denna tråd. Skönt med någon som förstår att livet handlar om mer än att vara vacker.
  • joppe123

Hade verkligen inte varit så dumt att få "lära känna" en så otroligt vaker kvinna som du, mullig!

• Mongoliet

En kväll går bra tycker jag.

• Anonym (mullig)

Tack för alla fina kommentarer, :)

Börjar närma mig den dagen när jag ska visa mig för en person i verkligheten.. och få uppleva allt som hör till kan ärligt säga att jag är nervös och vet inte om jag kommer våga..

• Krafs
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-22 16:20:38 följande:

Tack för alla fina kommentarer, :)

Börjar närma mig den dagen när jag ska visa mig för en person i verkligheten.. och få uppleva allt som hör till kan ärligt säga att jag är nervös och vet inte om jag kommer våga..

Våga! Du är är fin! Se till att vara avslappnad och bjuda på dig själv, bara :) Finns inget sexigare. Sedan är det ju en liten bonus om du är öppen för att experimentera lite och har en småkinky läggning.
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?