• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Pope Joan II
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-22 16:20:38 följande:

Tack för alla fina kommentarer, :)

Börjar närma mig den dagen när jag ska visa mig för en person i verkligheten.. och få uppleva allt som hör till kan ärligt säga att jag är nervös och vet inte om jag kommer våga..

Vad hände med den förre killen då?
  • Superstar1

Modig du är som vågar visa bild på din kropp tycker jag! 

NJUT av att ha sex så kommer resten att komma på vägen Flört

• Anonym (mullig)
    Pope Joan II skrev 2018-08-22 17:06:54 följande:

Vad hände med den förre killen då?

Han valde att inte dyka upp på dejten.. utan någon som helst förklaring, så valde att gå vidare, vilket jag är väldigt glad över, har nu träffat den personen som är ärlig med mig och som förstår och accepterar mina fel och brister
  • Anonym (BBW admirer)
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-22 18:28:32 följande:
    Han valde att inte dyka upp på dejten.. utan någon som helst förklaring, så valde att gå vidare, vilket jag är väldigt glad över, har nu träffat den personen som är ärlig med mig och som förstår och accepterar mina fel och brister
    Vilka brister? Till det yttre har du i varje fall inga som helst fel eller brister. Vackrare tjej får man leta efter. Han som aldrig dök upp på dejten gjorde sitt livs misstag.
  • Anonym (Mysig man)

Jag skulle jättegärna viljanha sex med en kvinna som ser ut som du. Säg till...

• Pope Joan II
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-22 18:28:32 följande:
    Han valde att inte dyka upp på dejten.. utan någon som helst förklaring, så valde att gå vidare, vilket jag är väldigt glad över, har nu träffat den personen som är ärlig med mig och som förstår och accepterar mina fel och brister.
    Men det är väl inte killen du skriver om i #412? Honom träffade du ju efter att den du skriver om i inlägget jag citerar här inte dök upp.
  • felicityporter

Min fästman erkände att han inte bryr sig om du det går bra för mig. Han vill inte ha sex eller göra roliga saker tillsammans med våra gemensamma vänner.... Vill INTE älska mig.

• Anonym (mullig)
    Pope Joan II skrev 2018-08-22 20:14:26 följande:

Men det är väl inte killen du skriver om i #412? Honom träffade du ju efter att den du skriver om i inlägget jag citerar här inte dök upp.

Det är samma person som jag träffar nu som jag pratar om i #412, hade missat att jag skrivit innan, han dök upp på vår dejt och har varit fantastiskt, killen innan var det som inte dök upp.. oj nu blev det rörigt
  • Lidköping
    felicityporter skrev 2018-08-22 21:36:32 följande:

Min fästman erkände att han inte bryr sig om du det går bra för mig. Han vill inte ha sex eller göra roliga saker tillsammans med våra gemensamma vänner.... Vill INTE älska mig.

Om han säger så.. Varför är han din fästman fortfarande?
  • Anonym (harald)
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-18 01:43:49 följande:
    Mmm...fylliga tuttar..skulle vilja drunkna i dem...
  • Anonym (EvenSteven)

Tycker det låter som du dejtar rätt friskt och att det kanske just det som är problemet.

Låter inte riktigt som rätt väg att gå om man har taskigt självförtroende utan man kanske bör lära känna personen ordentligt innan man börjar dejta.

• Anonym (mullig)
    Anonym (EvenSteven) skrev 2018-08-27 14:40:52 följande:

Tycker det låter som du dejtar rätt friskt och att det kanske just det som är problemet.

Låter inte riktigt som rätt väg att gå om man har taskigt självförtroende utan man kanske bör lära känna personen ordentligt innan man börjar dejta.

Dejtar inte särskilt friskt.. eller vad är din måttstock rätt friskt?

Den första riktiga dejten blev inställd då personen inte dök upp,

Sen träffade jag en kille av en slump som allt känts rätt med och kan säga att jag inte längre är singel utan vi har valt att ta det vidare..
  • Anonym (Wrång)
    Äntligen18 skrev 2018-02-23 15:56:44 följande:

Det finns vissa män som inte tänder på det, men de flesta skulle inte ha något problem med det.

Personligen så föredrar jag mulliga kvinnor, men som sagt så finns det vissa som inte gillar det. Då ska du inte bli sårad!

Felet är deras, inte ditt. Kanske om du börjar chatta/träffa andra mulliga kvinnor och dela erfarenheter skulle du ha mer självförtroende eftersom det är ju sexigt ;)

Så om man inte gillar mulligt, så är det fel?
  • Anonym (Emma)

Min syrra är mullig å hon har en kille å dom är i hop har haft massa

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?